728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,قتل عام 67,

عقب نشینی عده‌یی از اعضای مجلس ارتجاع، از شکایت علیه علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
جمعی از اعضای مجلس ارتجاع از شکایت خود علیه نایب‌رئیس مجلس ارتجاع به‌دلیل نامه به آخوند پورمحمدی و درخواست توضیح درباره قتل‌عامهای سال 67 عقب‌نشینی کردند و گفتند از علی مطهری شکایتی ندارند.

به گزارش رسانه‌های حکومتی علیرضا رحیمی عضو مجلس ارتجاع گفت: «پیش از این نامه‌یی از سوی جمعی از نمایندگان برای شکایت از آقای مطهری تهیه شده بود که برخی نمایندگان آن را امضا کرده بودند اما جمعی از امضا کنندگان آن نامه در نامه جدیدی خطاب به آقای لاریجانی ضمن محکوم کردن (مجاهدین) عنوان کردند که اظهارات اخیر آقای مطهری را خلاف شئون هیأت‌رئیسه ندانسته و قصد شکایتی علیه علی مطهری نداشته و ندارند. »

امضا کنندگان این نامه عنوان کردند که تنها در شرایط فعلی طرح این مسائل را به مصلحت نمی‌دیدند و در نامه پیشین نیز قصد شکایت از علی مطهری را نداشتند. »

خاطرنشان می‌شود علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع به‌دلیل افشای جنایت خمینی جلاد طی نامه‌یی از هیأت قتل‌عام خواسته بود توضیح در رابطه با مطالب داخل نوار توضیح بدهند و اگر قصوری شده معذرت خواهی کنند. پس از آن 35تن از اعضای مجلس ارتجاع طی نامه‌یی به رئیس مجلس در واکنش به نامه وی به پورمحمدی درباره قتل‌عامها شکایت کرده و خواهان برکناری وی از نایب رئیسی مجلس ارتجاع شده بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39570f18-1f77-4c54-9017-f9c6801a6edb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات