728 x 90

تشدید سرکوب ,

نامه مادر هموطن مسیحی مریم نقاش زرگران به احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق‌بشر

-

نامه مادر هموطن مسیحی مریم نقاش زرگران به احمد شهید
نامه مادر هموطن مسیحی مریم نقاش زرگران به احمد شهید
زهرا پورنوحی لنگرودی مادر هموطن مسیحی مریم نقاش زرگران در نامه‌يی به احمد شهید نوشت: ”با توجه به وضعیت وخیم جسمی فرزندم و سایه مرگی که او را تهدید می‌کند، از شما می‌خواهم برای نجاتش تلاش کنید و خواهان آزادی او و دیگر عزیزان در بند باشید“.

مادر این زندانی در ادامه نامه‌اش به احمد شهید می‌افزاید: ”مریم فرزندم در بدترین شرایط جسمی و روحی قرار دارد او مبتلا به بیماری «ASD» است و پیش‌تر در حدود ٩ سال پیش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و در پی این جراحی فرزندم نیاز مبرم به مراقبتهای ویژه و همیشگی پزشکی دارد. به‌رغم این مشکلات فرزندم در پی دردهای مزمن در ستون فقرات و مفاصل و همچنین بی‌حسی دست ها و پاهایش در سال‌های اخیر، به پزشک متخصص مراجعه کرده و تشخیص اولیه ابتلا به بیماری پوکی استخوان، آرتروز، دیسک کمر بوده است.

فرزندم در اعتراض به شرایط موجودش و همچنین آزادی بدون قید و شرط، به ناچار دو مرتبه دست به اعتصاب‌غذا زد و شرایط جسمانی‌اش به خطر افتاد با توجه به وضعیت وخیم جسمی فرزندم و سایه مرگی که او را تهدید می‌کند، از شما می‌خواهم برای نجاتش تلاش کنید و خواهان آزادی او و دیگر عزیزان در بند باشید“.

یکی از نزدیکان این هموطن مسیحی درباره وضعیت وی گفت: ”مریم به علت اعتصاب غذاهایی که در اعتراض به شرایطش در زندان کرده بود هم‌چنان در وضعیت جسمانی بسیار بدی از جمله نوسان ضربان قلب، کاهش وزن، افت فشار خون روبه‌روست. همچنین او از شرایط روحی خوبی در زندان برخوردار نیست و می‌بایست تحت درمان جدی در مراکز پزشکی خارج از زندان قرار گیرد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/207996ae-59dd-4433-b03a-49fa40213f1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات