728 x 90

فساد اقتصادى,

اعتراف آخوند اژه‌ای به بازداشت ۴نفر در پرونده بانک ملت رژیم

-

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی
آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه رژیم در ادامه درگیریهای باندی بر سر حقوقهای نجومی گفت: «۴نفر در پرونده بانک ملت بازداشت شدند» .

وی افزود: «علاوه بر بازداشت چهار نفر، تعدادی تحت تعقیب هستند که برخی از آنها در ایران و خارج به‌سر می‌برند و بازپرس مشغول رسیدگی به این پرونده است و البته این پرونده فقط به فیش‌ها و دریافتیها اختصاص ندارد. به‌عنوان مثال در یک مورد برای حضور در یک جلسه ۱۲۵ هزار دلار دریافت کردند» .

آخوند اژه‌ای گفت: «این مسأله دریافت‌ها منحصر به حقوقها نیست و این افراد از چندجا دریافتی داشته و یا وام های کلان با نرخ پایین گرفته‌اند، دولت و دستگاههای نظارتی باید به همه دریافت ها توجه کنند» .

خاطرنشان می‌شود روز سه‌شنبه 29 تیر، مأموران اطلاعات سپاه پاسداران، علی رستگار سرخه‌ای مدیر عامل پیشین بانک ملت و معاون بین‌المللی وی را 'به‌دلیل فعالیت گسترده در یک باند سازمان‌یافته فساد بانکی دستگیر کرده بودند.
آخوند اژه‌ای درباره علت دستگیریها توسط سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندی به توجیه پرداخت و گفت: «وزارت اطلاعات و سپاه ضابط خاص در برخی از امور هستند و در اساسنامه سپاه هم این مسأله تعیین شده است و در برخی از موارد هم با درخواست دادستان ورود سپاه انجام می‌شود در حال حاضر هم سپاه و اطلاعات سپاه به پرونده‌های اقتصادی ورود کرده است» .

وی همچنین از دستگیری ده نفر از اداره کنندگان شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی خبر داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10496c21-142e-4ec8-862c-183f8dbdcbfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات