728 x 90

تشدید سرکوب ,اعتصاب زندانيان سياسي,زندانیان سیاسی,

زندان گوهردشت ؛ ادامه اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی رسول حردانی، خالد حردانی و ارژنگ داودی

-

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج

کرج - بیستمین روز اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی رسول حردانی

روز پنجشنبه 31تیرماه زندانی سیاسی رسول حردانی بیستمین روز اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را پشت سر می‌گذارد. زندانیان سیاسی محبوس در زندان گوهردشت نسبت به وضعیت وخیم این زندانی هشدار داده بودند و از مجامع حقوق‌بشری خواسته‌اند که برای نجات جان این زندانی اقدام کنند. رسول حردانی در شرایط جسمی وخیمی به‌سر می‌برد و دژخیمان هیچ اقدامی در رابطه با وضعیت وی انجام نمی‌دهند.

کرج ـ زندانی سیاسی خالد حردانی در هفتمین روز اعتصاب غذا

زندانی سیاسی خالد حردانی روز پنجشنبه 31تیرماه، هفتمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر می‌گذارد. خالد حردانی در اعتراض به تداوم نگهداری غیرقانونی رسول حردانی و شهرام پور منصوری و در حمایت از خواسته‌های قانونی نسیم نقاش زرگران و سایر زندانیان در حال اعتصاب، اقدام به اعتصاب‌غذای اعتراضی نموده است. روز گذشته رسول حردانی که خود در بیستمین روز اعتصاب‌غذا می‌باشد از برادرش خالد خواسته بود به‌دلیل مشکلات جسمی و بیماری جدی گوارشی که دارد، از اعتصاب‌غذا خودداری کرده و فک اعتصاب کند.

کرج ـ زندانی سیاسی ارژنگ داودی پنجمین روز از اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را پشت سر گذاشت

زندانی سیاسی ارژنگ داودی محبوس در زندان گوهردشت کرج، در روز پنجشنبه 31تیرماه پنجمین روز اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را پشت سر گذاشت.

ارژنگ داودی از روز یکشنبه 27تیرماه جاری در اعتراض به شرایط خاص زندانیان و زندانهای کشور و همچنین توجه عمومی مجامع حقوق‌بشری جهانی و درخواست بازدید احمد شهید از زندانهای ایران اقدام به اعتصاب‌غذای اعتراضی نموده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79a77e07-9265-4ee4-84be-5e8159e79be7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات