728 x 90

دخالتهای ایران,

اخضر ابراهیمی: رژیم ایران دنبال موقعیتهای جدید، برای برانگیختن فتنه مذهبی است

-

اخضر ابراهیمی
اخضر ابراهیمی
روز عکاظ چاپ عربستان روز سه‌شنبه چهارم خرداد نوشت: «اخضر ابراهیمی دیپلومات کهنه کار الجزایری و نمایندهٴ مشترک پیشین ملل‌متحد و اتحادیه عرب به دخالتهای رژیم ایران در سوریه و کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: دخالتهای که رژیم ایران در لبنان دارد عجیب نیست، آنها در عراق فراتر از نفوذ آمریکا حاکمیت دارند و در سوریه، بیش از نفوذ روسیه حاکمیت دارند» .

وی افزود: « انقلاب خمینی در ظاهر مسالمت‌آمیز شروع شد، اما بلافاصله سمت‌گیریهایش به توسعه طلبی و بنیادگرایی تغییر یافت، از طریق حوثی‌ها در یمن دخالت کرد و از طریق حزب‌الله وارد امور لبنان شد و در بحرین به برافروختن فتنه و ایجاد آشوب پرداخت و همچنین در منطقه شرقی، در عربستان» .

به نوشته عکاظ اخضر ابراهیمی خاطرنشان ساخت رژیم ایران دنبال موقعیتهای جدیدی در منطقه برای برافروختن فتنه مذهبی است.

وی طی سخنانی در پاریس تحت عنوان ” انقلابات عربی: واقعیت سراب و یا توطئه“ گفت: «موضع ما در قبال حوادثی که بهار عربی نام گرفت هر چه باشد، اما بدون شک حوادث 5سال گذشته مهم و هیجان‌انگیز و انقلاب در آنها ملموس بود و در برخی مراحل و سم‌گیریها اوهام و سراب وجود داشت و بسیاری توطئه و دخالتهای آشکار خارجی در امور برخی از کشورهایمان نیز وجود داشت» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c4bfd8b-5bef-4b6b-88bf-eb33d56d9eef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات