728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند محسنی اژه‌ای باند رفسنجانی ـ روحانی را تهدید به محاکمه کرد

-

آخوند اژه ای و رفسنجانی
آخوند اژه ای و رفسنجانی
آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی قضاییه رژیم در یک حمله کم سابقه به باند رفسنجانی ـ روحانی گفت:
«امروز بیشترین لبه تیز تخریب را علیه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و قوه قضاییه انجام می‌دهند زیرا با آگاهی به جایگاه و تاثیر این نهادها در کشور می‌دانند که قوه قضاییه دست افراد جنایتکار و دزد را قطع کرده و با آوردن آنها پای میز محاکمه، برجام 2 و 3 و 4 آنها را برملا می‌کند.
متأسفانه شاهد تلاش و کمک برخی افراد دون‌صفت و کسانی که برای مطامع دنیا تلاش می‌کنند به شیطان شاخ شکسته و ضربت خورده و دشمن کینه‌توز از داخل کشور هستیم».

سخنگوی قضاییه آخوندها غیظ خود را ز محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران ابراز کرد و گفت:
یک روز به بهانه حقوق‌بشر و یک روز به بهانه مسائلی که حق مسلم ایران است، گرا می‌دهند که علیه ایران قطعنامه صادر کنید و یا در مورد مسائل هسته‌یی که ایران در چارچوب ان.پی.تی از این فناوری صحیح استفاده می‌کند، علیه ایران تحریم ایجاد کنید یا تشدید کنید. جای تأسف و شرمندگی است که کسی چشمش را ببندد و امنیت را نبیند و برای متاع دنیا و یا عقده‌گشایی با دشمن همراهی کند. آیا جای تأسف نیست که اوقات کلامی را به زبان بیاوریم و احیانا شیطان را خشنود کنیم و بیاییم کسانی که مؤثرترین نیرو برای این دستگاه بودند را تخریب کنیم… انسان از این‌که عده‌یی با دشمن همکاری می‌کنند افسوس می‌خورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b47ed95-f718-45be-bc41-86d4c86f9a24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات