728 x 90

روز جهانى كارگر,زندانیان سیاسی,

پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند به‌مناسبت روز جهانی کارگر و روز معلم

-

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در زندان گوهردشت
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در زندان گوهردشت
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی که در زندان گوهردشت کرج محبوس است به‌مناسبت روز جهانی کارگر و روز معلم پیامی فرستاد.

متن این پیام از این قرار است:
در حالی در آستانه روز جهانی کارگر و روز معلم قرار داریم که تعدادی از نمایندگان کارگران و معلمان میهنمان صرفاً به‌علت درخواست حقوق صنفی خویش از طرف رژیم بنیادگرای آخوندی و با تمسک به اتهام واهی ضدیت با امنیت ملی (بخوانید آخوندی) به حبس و زنجیر و دار کشیده شده‌اند. آخوندهای فاشیست و بنیادگرا بعد از سرکشیدن جام زهر اتمی و در آستانه سرکشیدن جام زهر منطقه‌ای در برجام 2 و در حالی‌که رژیم آخوندی جرأت بر زبان آوردن بزرگترین برجام پیش روی خود که همانا قیامهای مردمی می‌باشد، را ندارد. و در حالی‌که ذاتاً نه می‌تواند و نه می‌خواهد مشکلات کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان و دیگر اقشار این میهن را حل نماید.

رژیمی که اساسی‌ترین اهدافش غارت و چپاول منافع مملکت و در صحنه داخلی هم تنها ابزارش ایجاد رعب و وحشت و سرکوب و شکنجه و اعدام است. برماست که با فریادهای کار، نان، آزادی با رزم سرنگونی و با تمام وجود به تمامیت رژیم ضدبشری آخوندی بشوریم و بشورانیم.

بر خود واجب می‌دانم حمایت و همدردی خویش نسبت به اعتراضات و مطالبات برحق عنوان شده در اعلامیه آقایان جعفر عظیم زاده و اسماعیل عبدی که جمع کثیری از کارگران و معلمان کشور را نمایندگی می‌کنند، اعلام نمایم و یاد شهداء سالهای اخیر معلمان و کارگران و زحمت کشان از جمله عباس عمانی، فرزاد کمانگر، محمد علی حاجی آقایی، ستار بهشتی، غلامرضا خسروی و شاهرخ زمانی را گرامی می‌داریم. و با ایمان به این‌که تنها چاره حل مشکلات و مصائب کارگران، معلمان، پرستاران و دیگر اقشار میهن عزیز، در سرنگونی این رژیم ضدبشری و ارتجاعی می‌باشد.

از تمامی کارگران و زحمتکشان درخواست می‌نمایم در همبستگی با معلمان و پرستاران و دانشجویان برای احقاق آزادی، این حق بزرگ مردمی در راستا و با هزار اشرف و ارتش آزادی به‌پاخیزیم و بنیان ظلم و ستم آخوندی را برکنیم.

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
زنده باد ارتش آزادی‌بخش ملی ایران
درود بر رجوی
ابوالقاسم فولادوند. زندان گوهردشت کرج موسوم به رجایی شهر- دهم اردیبهشت 1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba971435-02b7-430b-9bd4-bbdaa92bfca1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات