728 x 90

روز جهانى كارگر,

بیانیه‌های دانشجویان دانشگاه آزاد تهران و آزادیخواهان غرب کشور به‌مناسبت روز جهانی کارگر

-

دانشگاه آزاد تهران جنوب
دانشگاه آزاد تهران جنوب
دانشجویان دانشگاه آزاد تهران و آزادیخواهان غرب کشور به‌مناسبت روز جهانی کارگر طی بیانیه‌های خود فراخوان به همبستگی با کارگران دادند.

تهران - بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب به‌مناسبت روز کارگر


ما جمعی از دانشجو‌های دانشگاه آزاد تهران از این طریق روز کارگر را به همه کارگران عزیز هموطن تبریک می‌گوییم و در حاکمیت پلید آخوندی، ظلم و ستمی که بر شما روا می‌شود را محکوم می‌کنیم. از همه مجامع بین‌المللی و کسانی که در سراسر دنیا در این زمینه فعالیت دارند تقاضا می‌کنیم که اقدامی در جهت بهبود وضعیت کارگران انجام دهند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب
22فروردین 95

بیانیه تشکل «آزادیخواه غرب کشور» در مورد روز کارگر


ما مدافعان آزادی و حقوق کارگران اعلام می‌کنیم کارگران در کشور ایران در بدترین وضعیت خود نسبت به سالهای قبل قرار دارند، حقوق آنها زیر خط فقر است و کفاف زندگیشان را نمی‌دهد، کارگران مجبور هستند دو شیفت کار کنند. در حالی که تورم و گرانی در جامعه بیداد می‌کند بر قشر کارگران فشار طاقت‌فرسا و مضاعفی وجود دارد.
لذا در آستانه روز جهانی کارگر که بایستی کمی توجهات به این قشر زحمتکش معطوف شود، از ارگانهای بین‌المللی خواستار توجه و رسیدگی به مشکلات کارگران ایران را داریم.
مدافعان آزادی در تشکل «آزادیخواهان غرب کشور»
22 فروردین 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04c8312e-1e09-4029-b065-12cf01beffde"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات