728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

تظاهرات مجاهدین علت لغو سفر روحانی به اتریش، اذعان لاریجانی

-

اذعان لاریجانی به اینکه  علت لغو سفر روحانی به اتریش، تظاهرات مجاهدین خلق بوده است
اذعان لاریجانی به اینکه علت لغو سفر روحانی به اتریش، تظاهرات مجاهدین خلق بوده است
اذعان صریح رئیس مجلس رژیم، پاسدار علی لاریجانی به این‌که علت لغو سفر آخوند روحانی به اتریش، تظاهرات اعتراضی مجاهدین بوده است، فضیحت لغو این سفر را در صحنه سیاسی داخلی و بین‌المللی تشدید کرد.

این شکست بزرگ سیاسی از جهات مختلف به‌ویژه از بابت هراس از بالا گرفتن شعارهای افشاگرانه در مورد موج اعدامها و طرح موضوع حقوق‌بشر روی سر تمامیت رژیم آوار شد.

انتشار اظهارات رئیس مجلس رژیم تحت عنوان «لاریجانی از علت اصلی لغو سفر روحانی به اتریش پرده برداشت»، در رسانه‌های رژیم و تصریح لاریجانی بر این‌که «بی‌توجهی دولت اتریش به‌درخواست لغو مجوز راهپیمایی مجاهدین دلیل لغو سفر بود»، هراس دیکتاتوری آخوندی از مقاومت عادلانه مردم ایران و برگزاری تظاهرات اعتراضی در فاصله چند هزار کیلومتری را به همگان نشان داد.

درباره فضاحت لغو سفر آخوند روحانی و تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانان در وین، رسانه‌های خبری بین‌المللی گزارشهایی منتشر کردند:
خبرگزاری رویتر با مخابره عکسهایی از تظاهرات در وین در اعتراض به سفر رئیس حکومت رکوردار اعدام به اتریش نوشت:
ایرانیان در تظاهرات علیه رئیس‌جمهور رژیم حسن روحانی در وین، اطریش در ۳۰ مارس ۲۰۱۶ شرکت می‌کنند.

تظاهر کنندگان در تظاهرات علیه حسن روحانی در وین، پلاکاردهایی که تصاویر مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، را نشان می‌دهد در دست دارند.

روزنامه شرق الاوسط نیز با چاپ عکسی از تظاهرات اعتراضی در وین علیه سفر آخوند روحانی به اتریش که خبرگزاری فرانسه آن را مخابره کرده بود نوشت:
ایرانیان در وین، قبل از سفر آخوند روحانی علیه این سفر دست به تظاهرات زدند.

روزنامه الحیات چاپ لندن نیز با چاپ عکسی که تظاهر‌کنندگان را در حال لگدکوب کردن عکسهای خامنه‌ای و روحانی نشان می‌دهد، بحران درونی رژیم را بر سر آزمایشهای موشکی رژیم آخوندی که با محکومیت بین‌المللی مواجه شده و هم‌چنین رویارویی رفسنجانی و خامنه‌ای و حملات عوامل خامنه‌ای علیه باند روحانی و رفسنجانی را به‌دنبال داشت، مورد بررسی قرارداده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a9c8099-91f1-4f2c-9849-3628239240de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات