728 x 90

انتخابات,

کوهدشت - درگیری باندهای حکومتی برای تقلب در جریان نمایش انتخابات

-

کوهدشت - درگیری باندهای حکومتی برای تقلب در جریان نمایش انتخابات
کوهدشت - درگیری باندهای حکومتی برای تقلب در جریان نمایش انتخابات
کوهدشت - در ساعت 3 بعدازظهر شنبه 8اسفند جمعی از ایادی یکی از کاندیداهای نمایش انتخابات در اعتراض به تقلبات صورت گرفته و در آوردن فردی از باند رقیب از صندوق نمایش انتخابات، بعد از تجمع جلوی فرمانداری به خیابانها ریخته و با شعارهایی نظیر رأی ما را دزدیدن با رأی ما پز میدن اعتراض کردند. این اعتراض منجر به درگیری گسترده باندی شد. در این درگیری مزدوران نیروی انتظامی با ضرب و شتم و شلیک گاز اشک‌آور به معترضان حمله کردند.
معترضان هم اقدام به شکستن شیشه‌های بانکها و ادارات حکومتی نمودند. ایادی حکومتی در وحشت از گسترش دامنه این دعوای باندی خبرها در میدان فرمانداری و چهار راه سپاه گارد ویژه مستقر کردند و یک حکومت نظامی اعلام نشده به راه انداختند.

در این درگیریها شیشه‌های بانک ملی بانک سپه بانک رفاه و تجارت شکسته شد. شایان ذکر است که تمامی مقامات محلی از فرماندار تا گماشته خامنه‌ای در نمایش جمعهٴ شهر در ابتدا تلاش کردند باند بازنده نمایش انتخابات را آرام کنند، اما وقتی نتوانستند، از ترس این‌که این اعتراض باندی جرقه اعتراض مردمی شود، با وحشیگری دست به سرکوب نیروهای معترض خود زدند و با اعمال حکومت نظامی اعلام نشده تلاش کردند مهار اوضاع را در دست بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f0d8903-1ebc-46c2-918f-c672aab17776"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات