728 x 90

انتخابات,

رکود در همهٴ زمینه‌ها!

-

پاسدار سبزوار(محسن) رضایی
پاسدار سبزوار(محسن) رضایی
پاسدار محسن رضایی سرکرده سابق سپاه پاسداران روز پنجشنبه 6اسفند روضهٴ مصیبت رکود در همهٴ زمینه‌ها را خواند و گفت:“. ما همین الآن 6تا رکود، 7تا رکود در اقتصاد کشور داریم.

رکود در تولید داریم ما
رکود در تجارت
رکود در مسکن
رکود در عمران
رکود در سرمایه
رکود در علم
و رکود در نفت با این‌که حتی تحریم برداشته شده. اخیراً عربستان یک طرحی داده و رفتن با روسها صحبت کردند که بیایند فریز کنند، ” (شبکه 1 تلویزیون رژیم6اسفند94)

به این ترتیب محسن رضایی اعتراف می‌کند که رژیم در هفت زمینه در رکورد است، البته اگر می‌خواست سایر رکودها را بگوید، از رکود در صنعت، رکود در کشاورزی، رکود در فرهنگ و تولیدات فرهنگی، رکود در موسیقی و همهٴ رشته‌های هنر، رکود در بهداشت و درمان، رکود در محیط زیست و غیره و غیره، احتمالاً به 70تا هم می‌رسید. البته به‌واقع اسم اینها را دیگر نباید رکود گذاشت، باید گفت تخریب! تخریب فرهنگ، تخریب محیط زیست و… کلاً این جماعت آخوند و پاسدار کل کشور را تخریب و ویران کردند.

حالا چطور می‌شود که کشوری که در همهٴ زمینه‌ها دچار رکود و ویرانی و تخریب است، اما انتخاباتش رونق داشته باشد! و به قول رژیمی‌ها حماسه باشد؟!

به قول معروف قربان برم خدا را، یک بام و دو هوا را!
در این صورت یا باید پذیرفت- زبانم لال- که مردم ایران خودشان همین را می‌خواهند و پای صندوقهای رأی‌گیری برای یک مشت دزد و جانی که همین بساط رکود و تخریب را راه انداخته‌اند می‌روند که این وضعیت بد از بدتر بشود، و یا نه، کل این بساطی که رژیم چیده، دروغ و دجالگری است و واقعیت که به قول معروف «به هزار زبان در سخن است» این است که مردم آگاه ایران به این نمایش مسخرهٴ به‌اصطلاح انتخابات، که در واقع نمایش غصب حق حاکمیت آنهاست، تف می‌کنند و این صدا را در همهٴ دنیا طنین‌انداز می‌کنند که: رأی من سرنگونی است!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/482b0506-0976-443e-aa53-c00ce78a5edf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات