728 x 90

انتخابات,

اعترافهای رفسنجانی: فسادهای اخلاقی از نوع تهمت زدن، نزاع‌ها، درگیریها و دروغ گفتن‌ها زیاد شده است

-

رفسنجانی
رفسنجانی
روز جمعه 23بهمن 94 رفسنجانی که برای نمایش انتخابات امکان حضور در تلویزیون خامنه‌ای را یافته بود از فرصت استفاده کرد و با اعترافهای خود به خامنه‌ای و باندش حمله کرد. رفسنجانی ضمن یادآوری خاطره ولی‌فقیه شدن خامنه‌ای، بار دیگر گوشزد کرد که وی خامنه‌ای را به این مقام رسانده است. رفسنجانی مدعی جمهوریت و اسلامیت فاشیسم دینی ولایت فقیه شد و گفت: در سالهای اخیر هر دو بعد، یک مقدار تضعیف شده است. رفسنجانی سپس حملات قبلی خود در مورد تقلبات انتخاباتی باند خامنه‌ای را تکرار کرد و از جمله گفت: در بعد مردمی اشکالاتی که در انتخاباتها گاهی از لحاظ تبلیغات، تأیید صلاحیتها، ردّ صلاحیتها، شمارش صندوقها و امثال اینها دیده می‌شود.
رفسنجانی با اذعان به غارت و چپاول در نظام آخوندی گفت: در کشوری که بنا بوده همه چیز آن اسلامی باشد، متأسفانه الآن فسادها و بداخلاقیهای فراوانی را می‌بینیم و خانواده را که بنا بوده، بنیان جامعه بشری و به‌خصوص اسلامی باشد، تا حدودی متزلزل، طلاق‌ها زیاد و ازدواج‌ها کم شده است.
رفسنجانی در مورد شیوه‌های باند خامنه‌ای برای حذف او و باندش گفت: فسادهای اخلاقی از نوع تهمت زدن، نزاع‌ها، درگیریها و دروغ گفتن‌ها زیاد شده است. یعنی ما الآن در بعد اسلامی بودن‌مان در عمل این مشکلات را داریم و در بعد مردمی بودن‌مان هم عرض کردم که در انتخاباتها آن نقاط ضعف هست که ما باید اینها را جبران کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2020c65-cfd5-4f90-8090-b3a0c20fb9ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات