728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

اهواز، بیستون، ایلام و بیجار - اعتصاب و اعتراض برای حقوق عقب‌افتاده و اخاذی رژیم

-

تجمعات کارگری - آرشیو
تجمعات کارگری - آرشیو
روز یکشنبه 19مهر تجمعات اعتراضی کارگران و کارکنان برای گرفتن حقوق به یغما رفته‌اشان در شهرهای مختلف در جریان بود.

بیجار: تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان اداره ثبت و احوال
صبح روز یکشنبه 19مهرماه 94 ساعت 8 صبح گروهی از کارکنان اداره ثبت و احوال شهرستان بیجار در اعتراض به اجرا نشدن طرح تبدیل وضعیت شغلی که نزدیک به 6سال است که به تأخیرافتاده در محل اداره تجمع اعتراضی برگزار کردند. ایادی رژیم نداشتن بودجه برای اجرای این طرح را بهانه کرده‌اند.

ایلام: مشترکین آب دست به تجمع اعتراضی زدند
صبح روز یکشنبه 19مهرماه 94ساعت 9 صبح گروهی از مشترکین آب در شهرستان ایلام در اعتراض به افزایش غیرعادی نرخ آب در محل اداره آب شهرستان تجمع کردند.

ایلام - گروهی از کارگران شرکت پویا نخ دست به تجمع اعتراضی زدند
صبح روز یکشنبه 19مهرماه 94ساعت 9صبح گروهی ازکارگران شرکت پویا نخ در شهرک صنعتی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق در محل این شرکت تجمع اعتراضی کردند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت بسته‌بندی گوشت ماهان
گروهی ازکارگران شرکت ماهان غرب که در زمینه بسته‌بندی مواد گوشتی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه فعالیت دارد در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مزایای خود، در محل این شرکت تجمع اعتراضی کردند.

بیستون- تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت بازرگانی روژین در شهرک صنعتی
صبح روز یکشنبه 19مهرماه 94 در پی اعلام ورشکستگی شرکت بازرگانی روژین در شهرک صنعتی بیستون به‌دلیل ندادن اعتبار از طرف بانک صنعت و معدن، گروهی از کارگران این شرکت در اعتراض به نگرفتن حقوق و مزایا از شهریورماه در محل این شرکت در ساعتهای اولیه شروع کار تجمع اعتراضی برگزار کردند، این شرکت در زمینه بسته‌بندی حبوبات فعالیت داشت.

اهواز - ادامه تجمع کارگران قطار شهری
کارگران قطار شهری اهواز (شرکت کیسن) روز شنبه 18مهر در اعتراض به حقوق معوقه خود بار دیگر در مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.
کارگران محروم در این تجمع اعلام کردند که سه ماه است کارفرما از پرداخت حقوق به کارگران با انواع وعده و وعیدها سر باز می‌زند. کارگران معترض اعلام کردند در صورت پرداخت نشدن حقوق‌شان مجدداً دست به اعتصاب خواهند زد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01e5fdb5-de08-43d8-a903-a38f5cd3fc83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات