728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی اقشار به جان آمده در آمل، اردبیل، اراک، اندیمشک، بابل، جهرم و لار

-

 -
-
6 رشته اعتراض اقشار مختلف در روزهای اخیر از شهرهای مختلف کشور گزارش شده است.
 
در اردبیل روز شنبه 31مردادماه 94 بیش از 100نفر از کشاورزان روستاهای درآبادسرعین، اروانق سردابه، دربند زنگنه، دیولق، قلعه جوق در اعتراض به قطع و کاهش حق آبه خود برای دومین بار پیاپی، در برابر استانداری اردبیل تجمع کردند.
 
در بابل جمعی از دانشجویان ترم تابستانی دانشگاه نوشیروانی در اعتراض به کیفیت بد غذای دانشگاه و همچنین محرومیت دانشجویانی که بیش از دو سال از خوابگاه استفاده کردند، در برابر محوطه آموزش این دانشگاه روز 26مردادماه 94 تجمع کردند.

 

 
 
در اندیمشک نیز کمبود و کاهش فشار آب موجب تجمع اعتراضی مردم در مقابل اداره آب این شهر شد. این تجمع در روز 27مرداد گزارش شده است.
 
در آمل جمعی از جوانان خشمگین در اعتراض به همکاری سازمان محیط زیست در غارت جنگلها توسط شرکت بهره‌برداری چوب وابسته به آستان قدس رضوی، جمعی از مردم خشمگین در محل ورود کامیونهای این شرکت به جنگل روز 26مردادماه 94 تجمع کردند. یادآوری می‌شود این شرکت از زیر مجموعه‌های وابسته به ولی‌فقیه ارتجاع است، که بدون حسابرسی و برای پرکردن کیسه خلیفه ارتجاع به تخریب جنگل می‌پردازد.


در اراک نیز کارگران اراک ریل روز پنجشنبه 29مرداد در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان ضمن اعتصاب، در مقابل این کارخانه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در جهرم جمعی از مردم روستاهای بخش سیمکان در اعتراض به قطع آب آشامیدنی خود طی سه شبانه روز در برابر فرمانداری جهرم تجمع اعتراضی برگزار کردند این تجمعات تا روز شنبه 31مرداد ادامه داشت.

 



در لار روز شنبه 31مردادماه 94 جمعی از بازاریان، دانشگاهیان و اعضای شورای شهر لار، با تجمع در فرمانداری ویژه لارستان خواستار تعیین تکلیف مصوبه حکومتی مبنی بر ارتقای اداره صنعت، معدن و تجارت جنوب فارس به اداره کل شدند.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14f2b458-6b7a-4832-91df-009aa391e8e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات