728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,كمپ ليبرتى,

کنفرانس خبری با حضور لرد مگینس، لارش ریسه و پروفسور ریموند تنتر، قدردانی از افشای پنهانکاری اتمی رژیم توسط مقاومت ایران

-

پروفسور ریموند تنتر - لارش ریسه - لرد مگینس
پروفسور ریموند تنتر - لارش ریسه - لرد مگینس
در یک کنفرانس خبری با شرکت لرد مگینس عضو مجلس اعیان انگلستان، پرفسور ریموند تنتر عضو ارشد پیشین شورای امنیت ملی آمریکا، و لارش ریسه عضو پیشین پارلمان نروژ، شرکت کنندگان از نقش تعیین‌کننده مقاومت ایران در افشای اقدامات مخفیانه رژیم آخوندی برای دستیابی به بمب اتمی قدردانی کردند و خواهان لغو محاصره ضدانسانی علیه اشرفی‌ها در لیبرتی شدند.
در این کنفرانس خبری که روز 29تیر ماه به‌طور زنده از اینترنت پخش می‌شد، لارش ریسه نسبت به وضعیت وخامت‌بار حقوق‌بشر در ایران و افزایش آمار اعدامها توسط رژیم آخوندی هشدار داد و سپس درباره کارزار دروغ‌پردازی رژیم علیه مقاومت ایران و مجاهدان لیبرتی گفت: این رژیم تاریخچه‌یی از دروغ‌گویی و ارائهٴ اطلاعات غلط دارد.
وی همچنین گفت: که کشورهای غربی در تضمین امنیت اعضای مجاهدین در لیبرتی مسئولیت دارند و باید کمک کنند تا محاصره آنها به سرعت به‌پایان برسد. آمریکا در این رابطه مسئولیت مشخصی دارد؛ چرا که به اعضای مجاهدین قول مکتوب تضمین امنیتشان را داده است.
پرفسور ریموند تنتر در سخنان خود با اشاره به تاریخچهٴ فریبکاریهای اتمی رژیم آخوندی، وجود روندهایی را برای جلوگیری از تقلب رژیم در آینده ضروری دانست.
وی همچنین گفت: ایده میانه‌روی در حکومت ایران یک «توهم» است.
لرد مگینس با انتقاد از بی‌عملی انگلستان در قبال محاصره ضدانسانی اشرفی‌ها در لیبرتی گفت: از بی‌توجهی کشورش نسبت به وضعیت لیبرتی شرمگین است.
وی با قدردانی از نقش تعیین‌کننده مقاومت ایران در افشای اقدامات مخفیانه رژیم آخوندی برای دستیابی به بمب اتمی اضافه کرد، بدون این مقاومت، ما از اطلاعات واقعی بسا کم‌تری برخوردار می‌بودیم.
لرد مگینس در پایان سخنانش گفت: ما نباید از انجام مسئولیتهای بین‌المللی‌مان طفره برویم و باید دست به اقدام بزنیم.
لرد مگینس، پرفسور تنتر و لارش ریسه در این کنفرانس خبری به سؤالات خبرنگاران درباره وضعیت ایران و مقاومت ایران پاسخ گفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a35ee59c-09ad-46ea-90a1-d6e21123590b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات