728 x 90

رمضان در زندان! - ایمان به آرمان

زندان
زندان
این مجموعه، گزارشی چند از تعدادی از مجاهدین است که سالها در شکنجه‌گاههای دیکتاتوری آخوندی، به‌سر برده‌اند. گزارشهایی از رمضان در زندان.

برادر مجاهد «محمود. ی» که مدتی را در یکی از بندهای اوین در ساختمان موسوم به ساختمان آموزشی کجویی به‌سر می‌برد، می‌نویسد:
قبل از شروع ماه رمضان برنامه‌های مختلفی برای اعمال فشار هر چه بیشتر بر زندانیان طرح‌ریزی شده بود که در طول ماه رمضان مو به مو اجرا می‌شد. از جمله این فشارها این بود که زندانیان درحد فاصل افطار تا سحر حق استراحت نداشتند و برای جلوگیری از استراحت زندانیان آن هم در شرایط دشواری که در هر سالن 500 تا 600نفر را جا داده بودند، برنامه‌های متعدد سخنرانی در به‌اصطلاح حسینیه اوین راه انداخته بودند که خود نوعی شکنجه روانی بود. یکی از سخنرانان و به‌اصطلاح وعاظ شبهای رمضان اوین، لاجوردی، سر دژخیم خون‌آشام خمینی بود که در سخنرانی خود با آلوده کردن آیات پاک قرآن به دهان کثیف خود عربده می‌کشید که مطمئن باشید همه‌تان را از دم تیغ می‌گذرانیم و مجال نخواهیم داد زنده از اوین بیرون بروید. واعظ دیگر آخوند رذل شجونی، نماینده مجلس ضدخلقی خمینی از کرج بود، که یک شب تمام سعی می‌کرد آیه فضل‌الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما را که در بالای آرم سازمان پرافتخار مجاهدین لرزه بر تن آخوندها و دژخیمان می‌اندازد، به مسخره بگیرد. حرکات بوزینه وار او بر بالای منبر، همه را به خنده‌ انداخته بود.

برای همهٴ بچه‌ها که در زندان مقاومت می‌کردند، این اقدامات بیش از پیش بر ایمانشان به سازمان و راه‌شان می‌افزود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/490d32f2-ecc3-46e9-9d9c-f3dfbddebc9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات