728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

استمرار واکنشهای سراسیمه نظام آخوندی از بیانیه بیش از ۲۲۰ نمایندهٴ پارلمان اروپا

-

پارلمان اروپا
پارلمان اروپا
به دنبال بیانیه وزارت‌خارجه رژیم، خبرگزاری رسمی حکومت آخوندی و خبرگزاری سپاه پاسداران، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، رسانه دبیر مصلحت نظام و سرکرده سابق پاسداران و یک رسانه دیگر باند خامنه‌ای، غیظ و سوزش التیام ناپذیر رژیم آخوندی از حمایت 220نماینده پارلمان اروپا در محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران و تأکید بر لزوم بارزسی از مراکز مشکوک اتمی و نظامی رژیم آخوندی را برملا کردند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس 12خرداد:
همصدایی نهاد اروپایی با مجاهدین - 220نماینده پارلمان اروپا خواهان بازرسی از تمام مراکز نظامی ایران شدند
220 نماینده پارلمان اروپا در بیانیه‌یی که برای فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ارسال کردند، اعلام نمودند: ’ایران باید به تمام قطعنامه‌های شورای امنیت درباره برنامه هسته‌یی پایبند بوده و به تمام سؤالات آژانس جواب دهد و در عین‌حال اجازه بازرسیهای سرزده از تمام سایتهای نظامی و غیرنظامی اعلام شده و نشده را ارائه کند.’
پارلمان اروپایی که نمایندگانی از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا در آن حاضر هستند یکی از مجامع مورد علاقه (مجاهدین) بوده و اعضای (مجاهدین) ارتباطات وسیعی با برخی اعضای آن داشته و اغلب منبع اطلاعاتی آنها درباره مسائل ایران هستند.
در بخش دیگری از این بیانیه ضمن تکرار ادعاهای حقوق‌بشری درباره کشورمان اعلام شده که ایران باید ’اعدامها را پایان دهد، زندانیان‌ سیاسی را آزاد کند، سرکوب زنان را پایان بخشد و به حقوق و آزادیها مردم ایران احترام گذارد.’
این نمایندگان در اظهاراتی که تکرار ادعاهای (مجاهدین) درباره نقش ایران در منطقه بودند مدعی شدند: ’ایران در مرکز بحران این منطقه قرار دارد و بخشی از راه‌حل نیست. اگر قرار است بنیادگرایی و افراطی‌گری در این منطقه ریشه‌کن شود، باید دخالتها و نفوذ مخرب ایران پایان یابد.’
در بخشی از این نامه نمایندگان امضاء کننده که‌گویی ارتباط خود را با واقعیتهای جهان و منطقه از دست داده‌اند از برنامه‌های اعلام شده توسط مریم رجوی، برای آینده ایران اعلام حمایت کرده‌اند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ تسنیم 12خرداد94: ۲۲۰ نماینده اتحادیه اروپا خواستار بازرسی از مراکز نظامی ایران شدند
این نمایندگان در نامه‌یی به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وجود حمایت از (مجاهدین)، (نظام) را به نقض حقوق‌بشر متهم کرده‌اند
این نمایندگان با بیان این ادعا که ایران ’قلب بحران’ در خاورمیانه است، نگرش‌هایی که تهران را بخشی از راه‌حل‌ها در این منطقه می‌دانند را رد و تأکید کرده‌اند راه مقابله با بنیادگرایی و افراط‌گری در منطقه مقابله با نفوذ و دخالت ایران است.
این گروه از نمایندگان اتحادیه اروپا در بیانیه خود همچنین از یک طرح جایگزین که توسط ’مریم رجوی’ ارائه شده اعلام حمایت کرده و از سازمان ملل خواسته‌اند کمپ این گروه را به‌عنوان کمپ ‌پناه‌جویی به‌رسمیت بشناسد.
بیانیه‌این گروه از نمایندگان اتحادیه اروپا برای فدریکا موگرینی، نماینده ارشد اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی، ارسال شده است.
رسانه دبیر مصلحت نظام و سرکرده سابق سپاه پاسداران ـ تابناک12خرداد94: 220 نماینده پارلمان اروپا با صدور بیانیه‌یی ضدایرانی از وضعیت حقوق‌بشر در ایران انتقاد کرده‌اند و خواستار بازرسی از مراکز نظامی شده‌اند.
نمایندگان پارلمان اروپا که بیشتر اعضای آن از حامیان (مجاهدین) هستند، از نظام خواسته‌اند به قطعنامه‌های شورای امنیت درباره برنامه هسته‌یی خود پایبند بماند، به همه سؤالات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ دهد و در عین‌حال اجازه بازرسیهای سرزده از همه سایتهای نظامی و غیرنظامی خود را بدهد.
ژرار دپره یکی از نمایندگان پارلمان اروپا در این باره به اظهارنظر پرداخت و مدعی شد، آنچه امروز در ایران رخ می‌دهد با اصول دموکراتیک در اروپا همخوانی ندارد و در نتیجه هر گونه گسترش روابط با ایران باید به بهبود وضعیت حقوق‌بشر در این کشور مشروط شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/669e8a10-44ba-4ec1-addd-6f4f01e0abdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات