728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله آخوند احمد خاتمی به روحانی: برخیها مغلطه‌گری می‌کنند که نمی‌توانیم مردم را به‌زور به بهشت ببریم

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع آخوند روحانی را که گفته بود نمی‌توانیم مردم را به‌زور و شلاق به بهشت ببریم به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت: «باز امروز هم‌چون دوم خرداد برخی‌ها مغلطه‌گری می‌کنند که نمی‌توانیم مردم را به‌زور به بهشت ببریم. ما هم هیچ‌وقت نگفته‌ایم که به‌زور مردم را به بهشت ببریم».

وی که در سرآسیاب شهر کن سخنرانی می‌کرد به دعواهای پشت پرده باندهای رژیم اذعان کرد و گفت: «پس از خطبه‌های اخیر نمازجمعه تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد با من تماس گرفت و گفت کجا کنسرت برگزار شده است که شما در خطبه‌های نماز جمعه تهران به آن پرداخته‌اید و من پاسخ دادم آیا در این کنسرتهایی که برگزار می‌شود زنهای محجبه، هیأتی‌ها و یا سینه‌زنان حضور دارند؟ پیداست که در هر کنسرتی که وجود دارد، زنان بزک کرده همراه با آرایش و پسران همانند آن موج می‌زنند. وزیر ارشاد گفتند که به هرحال جامعه ما این است و من پاسخ دادم که ما حق نداریم بیت‌المال را خرج این‌گونه مجلس گناه کنیم».

عضو خبرگان ارتجاع با دجالگری افزود: «از مسئولان می‌خواهیم دل متدینها را نرنجانند، گفت: این نظام باید امکاناتش را در جهت هموار کردن جاده بهشت به‌کار گیرد... بنده کاری به موسیقی و این چیزها ندارم بلکه می‌گویم امکانات را باید در اختیار ترویج دین و ارزشها قرار دهیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a1e4c0c-9847-4f03-ad4f-a937292bb0e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات