728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,

دعوت ملتمسانه رژیم آخوندی از شرکتهای فرانسوی برای سرمایه‌گذاری

-

خامنه ای و آخوندهای دجال
خامنه ای و آخوندهای دجال
سفیر رژیم در فرانسه: ایران 100میلیارد یورو طرح قابل اجرا دارد
شرکتهای فرانسوی نیاز دارند از بعد سیاسی تشویق شوند!


در حالیکه رژیم و آخوندهای انگلیسی تبار از جمله شخص خامنه‌ای در ارتباط با انگلیس که آن را خودی محسوب می‌کنند هر کجا که مصالح نظام اقتضا کند بی‌دنده و ترمز به شلاق‌کش کردن آن تحت عنوان استعمار پیر می‌پردازند، اما سیاست رژیم در قبال فرانسه بسیار محتاطانه و بعضاً ملتمسانه است.
خبرگزاری حکومتی ایسنا در روز 3اردیبهشت دعوت سفیر رژیم از رؤسای شرکتهای فرانسوی را در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی منتشر کرد
در این مصاحبه آهنی سفیر رژیم در فرانسه با لحن ملتمسانه، 100میلیارد یورو طرح قابل اجرا را به شرکتهای فرانسوی تعارف و پیشکش می‌کند. به‌نوشته ایسنا:
با دعوت از شرکتهای فرانسوی برای سرمایه‌گذاری در ایران/ آهنی: ایران 100میلیارد یورو طرح قابل اجرا دارد
سفیر رژیم خطاب به شرکتهای فرانسوی می‌افزاید:
پاسخ: با وجود تحریمهایی که در حال حاضر روی مردم ایران سنگینی می‌کنند، ما شاهد حضور شرکتهای آمریکایی، آسیایی و اروپایی در ایران هستیم. مشکل شرکتهای فرانسوی در ”احتیاط“ آنهاست... .
وقت خوبی است برای این‌که شرکتهای فرانسوی خود را برای این کار آماده کنند زیرا ما نزدیک به 100میلیارد یورو طرح قابل اجرا داریم که در قالب همکاری مشترک، سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری دوجانبه می‌توانند محقق شوند. من به شرکتهای فرانسوی اطمینان دادم که آنها می‌توانند روی کمکهای ما حساب کنند... ..
سفیر رژیم به طرز رقت انگیزی می‌افزاید: در ایران ما یک سیستم دموکراتیک منحصر بفرد داریم که در فرانسه که یک کشور لاییک است قابل فهم نیست. یک مدل دموکراتیک که بر پایه دینی استوار است ولی در عین‌حال دموکراتیک هم هست. شاید کمبودهایی داشته باشد ولی این مدل دموکراتیک بیلانی 35ساله در زمینه حقوق‌بشر و حقوق زنان و امنیت اجتماعی و پیشرفتهای علمی و فرهنگی در ایران دارد. این بیلان مهم است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfc2ecbd-a02a-45da-9727-1f35922d271c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات