728 x 90

شقه دروني رژيم,بن بست اتمي,اتمي رژيم,

هشدار باند رفسنجانی: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد... !

-

مذاکرات رژیم آخوندی در ژنو - آرشيو
مذاکرات رژیم آخوندی در ژنو - آرشيو
یک روزنامه‌ی باند رفسنجانی_روحانی در واکنش به مخالفان مذاکرات ژنو، هشدار دادند «اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، تحریمهای سنگین‌تری» علیه نظام وضع خواهد شد.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری در سرمقاله 28بهمن خود نوشت: «ایران به‌دلیل وضع تحریمهای مختلف از جانب غرب در شرایط خاصی قرار گرفته بود، بنابراین باید از این موقعیت خارج می‌شد

بنابراین زمینه مذاکرات فراهم شد و توافق‌نامه ژنو حاصل این مذاکرات بود.

تا رسیدن به نتیجه پایانی راه درازی در پیش است و در این بین، شاهد بعضی مسایل بلندمدت و بعضی مسایل کوتاه مدت خواهیم بود».

سرمقاله‌نویس روزنامه حکومتی مردم‌سالاری وابسته به باند رفسنجانی، با پذیرش جام زهرهای آتی ادامه می‌دهد: «اگر چه محتمل است در مراحل پایانی مذاکرات، بحث حقوق‌بشر و تروریسم هم مطرح شود، ولی در حال حاضر درباره مسایل فنی و تکنولوژیک هسته‌یی بحث می‌شود». سپس در مورد «نداشتن استراتژی واحد» هشدار داده و نوشته است: «لازم به ذکر است که در حال حاضر استراتژی واحدی درباره حمایت از سیاست خارجی دولت یازدهم وجود ندارد و در حالیکه اصلاح‌طلبان از سیاست خارجی دولت حمایت می‌کنند، بعضی اصول‌گرایان علاقه ندارند که دولت در مذاکرات پیش‌رو موفق باشد.

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، این مخالفان نیز به جایگاه گذشته خود بازمی‌گردند که این بازگشت برای کشور بسیار خطرناک است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91c13775-50a6-41a1-a52c-32312830a506"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات