728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

برگزاری پلنوم پنجم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران

-

سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خبات کردستان ایران
 
بررسی آخرین تحولات ایران، منطقه و جهان، وضعیت در کردستان و ستم مضاعف رژیم آخوندی

حمایت از شناسایی جهانی شورای ملی مقاومت به‌عنوان جایگزین دیکتاتوری آخوندی و اعلام لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگی


سازمان خبات کردستان ایران پنجمین پلنوم کمیته مرکزی خود را برگزار کرد و به مهمترین مسا‌ئل ایران و منطقه پرداخت.
در اولین روز کار این پلنوم کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل این سازمان، گزارش سیاسی و تشکیلاتی خود را تقدیم کرد. در این گزارش آخرین رویدادهای جهان و منطقه و از جمله نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، قیامهای منطقه خاورمیانه و به‌خصوص قیام مردم آزادیخواه سوریه و پیشرویهای آزادیخواهان در برابر حملات بشار اسد مورد بررسی قرار گرفته است.
در گزارش دبیرکل و در پلنوم پنجم کمیته مرکزی این سازمان، وضعیت بحرانی رژیم آخوندی، تنگناهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی این رژیم، پیامدهای تحریم بین‌المللی علیه دیکتاتوری آخوندی و وضعیت کردستان ایران و فشار و ستم مضاعف رژیم علیه مردم کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان خبات کردستان ایران همچنین گزارش داد: ”پلونوم پنجم کمیته مرکزی حمایت خود را از فراخوان خانم مریم رجوی برای به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین رژیم آخوندی و همبستگی نیروهای انقلابی مخالف رژیم آخوندی اعلام کرد و همچنین فشارهای وارد بر ساکنان لیبرتی و اشرف را محکوم نمود و از سازمان ملل‌متحد خواستار این شد که کمپ لیبرتی را به‌عنوان کمپ پناهندگی مورد شناسایی قرار دهد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfa3820f-f660-4deb-a4c6-87a80c7a4714"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات