728 x 90

شقه دروني رژيم,

تشدید مخاصمات باندهای رژیم در مجلس ارتجاع

-

درگیری در مجلس ارتجاع - آرشیو
درگیری در مجلس ارتجاع - آرشیو
اعلام وصول طرح سؤال و احضار احمدی‌نژاد توسط مجلس ارتجاع، بحران در دیکتاتوری آخوندی را بیش از پیش تشدید کرد.
باند احمدی‌نژاد هشدار دادند که اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور چالش دیگری در مدیریت کلان کشور به‌وجود آورد و این یک بازی است که برای هر دو طرف نتیجه باخت را به همراه دارد.
آنها به خط‌ و نشان کشیدن علیه هیأت‌رئیسه مجلس روی آوردند و به استیضاح و شکایت تهدید کردند.

آخوند رسایی از نمایندگان باند احمدی‌نژاد در مجلس رژیم، گفت: با توجه به مسائلی که در صحن علنی مجلس در مورد طرح سؤال از رئیس‌جمهور اتفاق افتاد و شک و شبهه‌هایی که در مورد تعداد امضاها و صحت آنها به وجود آمد تعدادی از نمایندگان شکوائیه‌ای را از عملکرد هیأت‌رئیسه مجلس به کمیسیون اصل نود ارائه کردند.

حسینعلی حاج دلیگانی نماینده دیگر مجلس آخوندی که هنگام اعلام وصول مجلس را ترک کرده بود، از تلاش نمایندگان باند احمدی‌نژاد برای استیضاح هیأت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: هیأت‌رئیسه با عدم مدیریت جلسه و اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور چالش دیگری در مدیریت کلان کشور به‌وجود آورد. سؤال از رئیس‌جمهور یک بازی است که برای دو طرف نتیجه باخت را به همراه دارد.

وی افزود: تعدادی از نمایندگانی که روز گذشته در اعتراض به اعلام وصول طرح سؤال از رئیس‌جمهور صحن مجلس را ترک کردند به همراه برخی دیگر از نمایندگان به‌دنبال تهیه طرح (استیضاح هیأت‌رئیسه مجلس) هستند.

آخوند نبویان یک نماینده دیگر مجلس رژیم از باند احمدی‌نژاد، در مورد اعلام وصول طرح سؤال از احمدی‌نژاد در روز یکشنبه، گفت: «امروز روز خوبی برای مجلس نبود؛ رهبری تأکید داشتند که آرامش و وحدت در کشور را حفظ کنیم و همچنین ایشان فرمودند که ایجاد تنش و اختلاف در کشور خیانت است. این اقدام نه تنها در راستای رهبری نیست بلکه به اعتقاد من مقابل فرمایشات ایشان هم است.

آخوند حسینیان نیز گفت: تردیدهایی در حد نصاب رسیدن امضاها در صبح امروز تا قبل از اعلام وصول وجود دارد.

فاطمه آلیا نیز با اشاره به هشدار خامنه‌ای، آشکارا اعلام وصول طرح سؤال از احمدی‌نژاد را مصداق خیانت به نظام دانست و گفت: «اینکه ایشان واژه خیانت را به کار می‌برند، دلیل بر این است که در اصل نظام جمهوری اسلامی، همه مسئولان تعهد داده‌اند که آرامش را در اولویت قرار داده و آن را حفظ کنند، بنابراین خلاف این، مصداق خیانت است.

در مقابل، احمد توکلی نماینده مجلس آخوندی از باند ولی‌فقیه ارتجاع، به احمدی‌نژاد هشدار داد که هنگام حضور در مجلس از رفتارهای مسخره‌آمیز خودداری کند. توکلی گفت: احمدی‌نژاد موظف است تا ظرف یک ماه به مجلس شورای اسلامی بیاید و پاسخگو باشند. (حضور احمدی‌نژاد) ممکن است به تشدید اختلاف بیانجآمد اما چیزی که رهبری نسبت به آن هشدار داده‌اند، کشاندن اختلافات به احساسات مردم است... و امیدوارم این کار به تحریک منجر نشود.
وی در پاسخ به این‌که حضور احمدی‌نژاد می‌تواند به پایین آوردن نرخ ارز کمک کند، با تمسخر گفت: برعکس این اتفاق رخ ندهد بقیه پیش کش.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb652362-912c-42ba-98f6-51a094843f45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات