728 x 90

گفته و نا گفته ها,

از میان رسانه‌های رژیم - ۴آبان ۹۱ - راهیان نور با تمام توان ادامه دارد

-

26 دختر دانش آموز بر اثر سیاستهای ضد مردمی رژیم جا باختند
26 دختر دانش آموز بر اثر سیاستهای ضد مردمی رژیم جا باختند

 

روزنامه حکومتی رسالت: نقوی حسینی: راهیان نور با تمام توان ادامه دارد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش، مسئولان وزارت راه و مسئولان سازمان بسیج و سپاه و مرکز راهیان نور، گفت: راهیان نور با تمام توان ادامه دارد. سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با مهر در خصوص جلسه این کمیسیون پیرامون حادثه تلخ واژگونی اتوبوس راهیان نور که منجر به کشته شدن تعدادی از دانش‌آموزان شد، گفت: در پی ماموریتی که مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی برای رسیدگی به این موضوع محول کرده بود، جلسه‌ای را با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران وزارت راه، مسکن و شهرسازی و همچنین مسئولانی از سازمان بسیج و سپاه و مرکز راهیان نور تشکیل دادیم و ابعاد مختلف این حادثه را بررسی کردیم تا اشکالات کار را متوجه شویم. وی اظهار داشت: دیدگاه کمیسیون این است که بین اعزام راهیان نور و این حادثه تفاوت وجود دارد چرا که ما در سال 91 اعزام یک میلیون دانش‌آموز را در برنامه داریم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعزام راهیان نور به مناطق جنگی تحت‌تاثیر این حادثه قرار خواهد گرفت، گفت:
نخیر، اعزام کاروان راهیان نور با تمام توان انجام می‌گیرد. ما راهیان نور را حج بصیرت می‌دانیم و از زحمات سپاه و بسیج و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تقدیر می‌کنیم و حتی وظیفه داریم به آنها کمک نیز بکنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d304d75-63bd-4309-9dbc-e70c4096a4b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات