728 x 90

ليبرتي,

عضو شورای استان صلاح‌الدین: انتقال به لیبرتی طرح مزدوران رژیم ایران بوده است

-

کمپ لیبرتی
کمپ لیبرتی
شیخ احمد عزیز البیاتی عضو شورای استان صلاح‌الدین عراق در رابطه با انتقال 397تن از ساکنان اشرف به کمپ لیبرتی گفت این طرح مزدوران رژیم ایران بوده و با فشارهای رژیم ایران بر این ساکنان مجاهد مخلص انجام شده است.
وی افزود: کسانی که در لیبرتی هستند الآن زندانی هستند و نه پناهنده و آن مکان بنا‌به استراتژی که رژیم ایران مشخص کرده به یک زندان تبدیل شده است و همه عراقیان شریف این را می‌دانند و با اقدامات ظالمانه‌ای که در مورد آنها در جریان است مخالف هستند.
بیاتی افزود: همه اقدامات ظالمانه‌ای که در حق مجاهدین در لیبرتی روا داشته می‌شود تحت فشار رژیم ایران به دولت عراق صورت می‌گیرد و این محل به یک زندان تبدیل شده و بدترین ستمها به حقوق انسان روا داشته می‌شود و سازمان ملل و جامعه بین‌المللی نباید ساکت بنشینند و باید حضور مستقیم داشته باشند و سریع‌تر اقدامات انتقال آنان به کشورهای ثالث را انجام دهند. وی افزود: مجاهدین انسانهای صلح‌دوست و مهمانان عراق می‌باشند و سازمان ملل باید در برابر این اقدامات ظالمانه که خلاف حقوق‌بشر است بایستد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a7db599-9e57-4fa0-b589-247143af6013"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات