728 x 90

انتخابات مجلس ارتجاع,

اقدامات باندهای رژیم در روز و شب نمایش انتخابات

-

نه به انتخابات قلابی
نه به انتخابات قلابی
روز پنجشنبه 11اسفند، پیامهایی راجع به تقلب در انتخابات و دعوت به تحریم انتخابات روی تلفنهای همراه ظاهر شد که به نظر می‌ر‌سد مربوط به باندهای اصلاح‌طلب است. همچنین پیامکهایی نیز در تبلیغ یارانه‌ها و آغاز فاز دوم منتشر شد که به نظر می‌رسد، از طرف دار و دسته احمدی‌نژاد ارسال شده است.
ارسال این پیامکها، باند ولی‌فقیه را نگران کرده و طی جلسه‌یی در شورای امنیت رژیم، تصمیم گرفته شد که پیامکها توسط ارگانهای امنیتی وابسته به باند خامنه‌ای کنترل شوند. گفته می‌شود این کنترلها امروز شدیدتر شده و شامل هم پیامکها و هم شبکه اینترنت می‌شود. در بالاترین سطوح امنیتی رژیم، گفته شده ارگانها و مسئولان ذیربط مراقب باشند که اگر پیامها و مطالب جهت‌دار که علیه انتخابات در شبکه اینترنت ظاهر شد، بایستی بلافاصله شبکه اینترنت را قطع کنند.
بنا‌ به گزارش موثق دیگر از درون رژیم، نهادهای امنیتی شامل سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی، در گزارشهای نوبه‌یی خود به شورای عالی امنیت و بیت خامنه‌ای، گزارشی در مورد اجرای دستورالعملها به‌منظور گرم کردن فضای انتخابات خبر داده‌اند که از جمله، راه‌اندازی کاروانهای تبلیغاتی می‌باشد. گفته شده است در این کاروانها، به‌طور مصنوعی، سر بحثها و بگو مگوهایی (البته به‌طور کنترل شده) بین طرفداران باندهای مختلف باز می‌شود، تا مردم به انتخابات جذب شوند و انتخابات از این فضای یخ کرده خارج شود. این را در واقع جایگزین مناظره‌ها که در وحشت از پیامدهایی شبیه سال88 ممنوع شد کرده‌اند.
از سوی دیگر، رژیم تلاش می‌کند از هرگونه تحریک مردم خودداری کند و به نیروهای خود تأکید کرده که اقدامی که موجب امنیتی شدن فضای انتخابات شود، خودداری کنند. در همین رابطه به نیروهای سرکوبگر، از سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و غیره، اکیداً توصیه شده که تا حد امکان از حضور علنی و چشمگیر در سطح شهر خودداری کنند و مراقبت خود را به‌شکل غیرمحسوس، اعمال کنند.
بنا‌ به یک گزارش رسیده از درون رژیم، قرار شده که آرا طوری باشد که تکلیف حدود نیمی از کرسی‌های مجلس در دور اول انتخابات روشن شود و بقیه به د‌ور دوم موکول گردد. اما در تهران فقط 10کاندیدا که تماماً از لیست موسوم به جبهه متحد اصول‌گرایان می‌باشد، در دور اول تعیین‌تکلیف می‌شوند و 20 کرسی باقیمانده در دور دوم تعیین‌تکلیف می‌شوند. علت این است که اولاً کشمکشها و جدال میان باندها در هنگام اعلام نتایج به‌این ترتیب به بعد از مرحله دوم منتقل می‌شود و درعین‌حال باند خامنه‌ای می‌تواند در دور دوم هم عمده کرسیها را به‌نام خودش بکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82aa681f-ce79-4e4d-9384-a9c0d324051c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات