728 x 90

کانونهای شورشی در مشهد و مرند نمادهای حکومت ولایت فقیه را به آتش کشیدند

به آتش کشیدن نمادهای حکومت ولایت فقیه در مشهد و مرند توسط کانونهای شورشی ایران
به آتش کشیدن نمادهای حکومت ولایت فقیه در مشهد و مرند توسط کانونهای شورشی ایران

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی، در ایران اسیر

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج سرکوبگر عیش‌آباد در مشهد

اعضای کانون شورشی ۷۷ مشهد، در تاریخ اول دیماه ۹۷، طی یک عمل انقلابی ورودی پایگاه سرکوب رژیم ولایت فقیه در عیش آباد مشهد را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی تراکتی با مضمون « ما از کارگران زندانی اهواز حمایت می‌کنیم – مرگ بر خامنه‌ای» را از خود به‌جای گذاشتند. اعضای این کانون شورشی شجاع، فیلمی از عمل انقلابی خود تهیه و ارسال نمودند.

 

آتش زدن بنر حاوی تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع در مرند

اعضای یکی از کانونهای شورشی مرند، طی یک حرکت انقلابی شجاعانه بنر تبلیغاتی وزارت بدنام اطلاعات آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد بود به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از این عمل انقلابی که در ۲۹ آذر انجام شد فیلم تهیه و ارسال کردند.

 

ابراز وحشت کارگزاران رژیم ولایت فقیه از قیام و کانونهای شورشی

آخوند کعبی عضو خبرگان ارتجاع در وحشت از قیام و کانونهای شورشی، با تکرار دعاوی خامنه‌ای گفت: «آمریکا از طریق پشتیبانی امکاناتی و عربستان از طریق مالی و (مجاهدین) خلق با نیروهای میدانی به‌دنبال ایجاد کانونهای شورشی و توطئه در کشور هستند».

آخوند فرزانه در نمایش جمعه مشهد از جمله گفت: «مسأله مسأله اصل نظام است ضربه زدن به انقلاب؛ خیلی دشمن جدیست خیل دشمن وقت می‌گذارند خیلی دشمن فکر می‌گذارد خیلی دشمن اتاق های فکر تشکیل می‌دهد تا بتواند یک بار موفق شود... معیشت تنگ مردم و سختی زندگیها نباید طولانی بشود نباید رو به افزایش باشد والا حوادث جبران ناپذیری غیرقابل ترمیم به‌دنبال خواهد داشت خب دشمن از این جا حداکثر استفاده را می‌کند در شکل‌های گوناگون»

آخوند علیزاده نیز گفت:«حواس هایمان را جمع کنیم این‌که حضرت آقا فرمودند دشمن امسال یک هیاهو راه انداخته ممکن است سال آینده بخواهد دست شوم فتنه‌اش را از آستین هایشان در بیاورند، هوشمندانه مسائل را رصد کنید»

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b8a3a8e-51ce-4931-87d9-af287db94091"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات