728 x 90

پیامهای خامنه‌ای و پزشکیان و سران رژیم پس از کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران

ملاقات هنیه با خامنه‌ای
ملاقات هنیه با خامنه‌ای

خامنه‌ای ۷مرداد ۱۴۰۳

مسأله آخر غزه است

امروز یک مسأله جهانی است

امروز مسأله فلسطین و مسأله غزه یک مسأله عمومی جهانی است

(باز هم بر سر نیزه کردن غزه به‌عنوان حل المسائل رژیم و بحران‌هایش)

 

خامنه‌ای ۷ مرداد ۱۴۰۳

مسأله غزه آخرین مطلبی است که من عرض می‌کنم. امروز یک مسأله جهانی است یک روز موضوع فلسطین یک موضوع صرفاً کشورهای اسلامی بود امروز مسأله فلسطین و مسأله غزه یک مسأله عمومی جهانیست... ... ... رژیم صهیونیستی زشت‌ترین چهره یک باند جنایتکار رو داره از خودش ارائه میده و نشان میده اینها دولت نیستند اینها یک باند جنایتکارند. یک باند قاتلند یک باند تروریستند.

جمعیت: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسرائیل.

قدرت مقاومت روزبه‌روز بیشتر داره آشکار میشه دشمن صهیونیستی با همه کمکهای آمریکا با همه کمکهایی که بعضی از دولتهای خائن به او انجام دادند نتوانسته نیروی مقاومت رو زمین‌گیر کنه نتوانسته اونها رو مغلوب کنه هدفی که اعلام کردند ریشه‌کن کردن حماس بود امروز حماس با قدرت حماس و جهاد و مقاومت به‌طور کلی در فلسطین با قدرت کامل ایستادگی کرده اونها کاری با اونها نمی‌تونن بکنن روسر مردم مظلوم غزه بمب می‌ریزند دنیا بایستی در مقابل این حادثه تصمیم جدی‌تری بگیره باید جداً تصمیم بگیرند دولتها ملتها شخصیتهای فکری سیاسی در عرصه‌های مختلف اونوقت با این نگاه آدم می‌فهمه که چه ننگ بزرگی رو کنگره آمریکا پریروز برای خودش هموار کرد که پای صحبت این جنایتکار نشست و گوش کرد. این ننگ بزرگی است.

شعار: مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمری‍کا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا

 

 

ملاقات‌های خامنه‌ای و پزشکیان قبل از تحلیف

با اسماعیل هنیه، زیاد نخاله و عرنوس نخست‌وزیر بشار اسد

و سرکردگان حوثی و حزب‌الله لبنان

 

تلویزیون رژیم-۹مرداد ۱۴۰۳

ولی‌فقیه ارتجاع با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی دیدارکرد که در آن پزشکیان نیز شرکت داشت.

 

به گزارش سایت پزشکیان، وی به‌طور جداگانه با هنیه دیدار کرد و گفت: یقین داریم که این مقاومت... به نابودی رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد.

رئیس‌جمهور ارتجاع در ملاقات با حسین عرنوس نخست‌وزیر دیکتاتور سوریه نیز گفت: دولت چهاردهم تدابیر لازم برای تسریع در اجرای توافقات با سوریه را اتخاذ خواهد کرد.

 

پزشکیان در دیدار با سرکردگان حزب‌الشیطان لبنان، جهاد اسلامی و حوثی‌های یمن، حمایت کامل خود را از آنها اعلام کرد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: پزشکیان در دیدار با نعیم قاسم قائم‌مقام حزب‌الله لبنان گفت: پشتیبانی از جبهه مقاومت تکلیف شرعی و از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

پزشکیان در دیدار با زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی نیز گفت: موضع ایران در حمایت از قدس با تغییر دولتها تغییر نمی‌کند.

رئیس‌جمهور رژیم در دیدار با سخنگوی حوثیهای یمن گفت: اقدامات یمن در حمایت از فلسطین بسیار مهم و مؤثر بوده و به‌وضوح رژیم صهیونیستی و حامیانش را تحت فشار قرار داده است. روابط و همکاریهای میان ما و یمن پس از این نیز قویتر از قبل ادامه خواهد یافت.

 

مراسم تحلیف پزشکیان در مجلس ارتجاع بعدازظهر امروز سه‌شنبه در مجلس ارتجاع با حضور سرکردگان نیروهای نیابتی رژیم در منطقه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا پاسدار قالیباف طی سخنانی گفت:

پاسدار قالیباف، مجلس ارتجاع ـ ۹ مرداد ۱۴۰۳

امروز نه تنها مسأله اول جهان بلکه مسأله اول انسانیت قضیه غزه است ماجرای غزه رویارویی محور شرافت در برابر محور جنایت است همه باید مشخص کنند در کدام.

نمایندگان مجلس: مرگ بر اسراییل مرگ بر اسراییل مرگ بر اسراییل مرگ بر اسراییل

قالیباف: همه باید مشخص کنند در کدام سمت تاریخ قرار گرفته‌اند جمهوری اسلامی ایران هم‌چون گذشته مقابل باند جنایت و در کنار محور شرافت و انسانیت قرار خواهد داشت. متأسفانه تنش زایی و تروریسم دولتی و جنایت علیه بشریت در سرزمینهای فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس در نهایت بی‌رحمی در حال انجام است. تاریخ در حساس‌ترین زمان خود در دفاع از مظلوم صلح و انسانیت به سر می‌برد. امروز حمایت آمریکا و دخالت‌های ناصواب قدرتهای غربی مانع اصلی حل مسأله فلسطین است که باید با واکنش همه کشورهای مسلمان و آزادیخواه روبه‌رو شود.

نمایندگان مجلس: مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا... ... …

قالیباف: والسلام و علیکم و رحمت الله و برکاته

 

پزشکیان- ۹ مرداد ۱۴۰۳

«من به‌عنوان رئیس‌جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیتهایی که برعهده گرفته‌ام به کار گیرم.

در حراست از مرز‌ها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم... ... … برخی مدعیان حقوق‌بشر که تاریخی مملو از بیگانه‌ستیزی و نقش نقض حقوق مردم را دارند، نمی‌توانند خود را از مسلمانان که در تاریخ نماد مدارا و سردمدار علم و پیشرفت بوده‌اند برتر بدانند. آنها که سلاحهای کودک‌کشان غزه را تأمین می‌کنند، نمی‌توانند به دیگران درس انسانیت و مدارا بدهند.

هیچ‌کس در دنیا نمی‌پذیرد هیچ‌کس در دنیا نمی‌پذیرد هیچکس در دنیا نمی‌پذیرد که رئیس رژیمی که در غزه با زنان و کودکان می‌جنگند و بر سر آنها بمب می‌ریزند مورد تشویق و حمایت قرار گیرد. شعار مرگ بر اسراییل مرگ بر اسراییل... ... . ما خواهان جهانی هستیم که در آن مردم سرافراز فلسطین از چنگ اشغال و ظلم و اسارت و نسل‌کشی رها شده باشند ما می‌توانیم.

ما می‌توانیم با این [جمعیت: درود بر فلسطین ۶بار]... ... …

 

 

اطلاعیه سپاه پاسداران

بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به‌شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

اطلاعیه شماره ۲

خط و نشان کشیدن برای «پاسخ سخت و دردناک»

در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ مجاهد بزرگ "آقای دکتر اسماعیل هنیه" رئیس معزز دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان شجاع ایشان در اقدام تروریستی رژیم بزدل و جنایتکار صهیونیستی، در محل اقامت خود در تهران به‌شهادت رسیدند.

شهید هنیه از جمله شخصیت‌های برجسته حدود ۱۱۰ هیأت خارجی دعوت شده توسط "مجلس محترم شورای اسلامی"برای شرکت در"آیین تحلیف چهاردهمین ریاست‌جمهوری اسلامی ایران"بودند که طی سالیان اخیر به‌ویژه پس از عملیات تاریخی"طوفان الاقصی" سفرهای متعددی به کشورمان داشتند.

 

بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به‌ویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های "شهید القدس" دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

 

اعلام ۳ روز عزای عمومی

دولت جمهوری اسلامی ایران با تسلیت شهادت مجاهد و رهبر بزرگ جبهه مقاومت جناب اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و بازماندگان شهید هنیه، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۰ تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ را در سراسر ایران عزای عمومی اعلام می‌کند.

 

 

موضع‌گیری خلیفهٔ ارتجاع

تهدید به خونخواهی و مجازاتی سخت

 

تلویزیون رژیم ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

گوینده رژیم: جناب آقای اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب به لقاء‌الله پیوست و جبهه‌ٔ عظیم مقاومت عزادار شد. رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، مهمان عزیز ما را در خانه‌ٔ ما به‌شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ٔ مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت... ... ...

او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ٔ تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ٔ خود می‌دانیم.

 

 

موضع‌گیری رئیس‌جمهور جدید و وارفتهٔ نظام

تهدید به پشیمان کردن

 

امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته است. دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم.

رئیس‌جمهور افزود: پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکمتر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پر قدرت‌تر از همیشه دنبال می‌شود. جمهوری اسلامی از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.

 

عارف معاون اول بی‌خاصیت پزشکیان

این اقدام به چالش کشیدن مناسبات منطقه‌یی و بین‌المللی

به‌ویژه در آغاز به کار دولت وفاق ملی بوده است!

 

این اقدام مذبوحانه مبتنی بر اهدافی شوم از جمله بحران آفرینی جدید در سطح منطقه و به چالش کشیدن مناسبات منطقه‌یی و بین‌المللی جمهوری اسلامی در این مقطع زمانی به‌ویژه در آغاز به کار «دولت وفاق ملی» بوده است.

این موضوع چالشی در مسیر مقاومت ایجاد نکرده و به انگیزه جدیدی برای پیوند بیشتر میان آنان بدل خواهد شد.

 

پاسدار قالیباف

نظام ایران و جبهه مقاومت

از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت

 

بیانیه مجلس خبرگان ارتجاع

ترور اسماعیل هنیه تجاوز علنی به حریم جمهوری اسلامی است

که تاوانی سخت برای اسراییل جنایتکار به‌دنبال دارد

 

پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم

تروراسماعیل هنیه از سوی فرزندان مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند

 

جواد ظریف

ترور ناجوانمردانه مهمان ما

عزم ایران را برای دفاع از خود

و حمایت از عزم مردم فلسطین دوچندان خواهد کرد

 

پاسدار محسن رضایی

اسراییل تاوان بزرگی خواهد داد

 

زاکانی شهردار رژیم در تهران

رژیم منحوس تاوان سختی خواهد داد

 

پاسدار کوثری از مجلس رژیم

در قبال چنین جنایتی پاسخی سنگین و محکم دریافت خواهند کرد

 

عباس عراقچی

بدون تردید رژیم اشغالگر تاوان سختی پس خواهد داد

و البته به هدف شوم خود برای سد کرده راه دولت

در ابتدای شروع به کار، نخواهد رسید

 

مجاهدین دست به کار شدند تا با انتشار شایعات و دروغ‌ها

به جای تمرکز محکومیتها علیه صهیونیست‌ها

نزاع‌های لفظی را به درون کشور بکشانند

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ رژیم نوشت:

کشاندن نزاع لفظی به داخل و سرزنش دولت پزشکیان در ماجرای ترور شهید هنیه از کجا آب می‌خورد؟

منافقین به‌عنوان بازوی عملیات روانی صهیونیستها دست به کار شدند هم‌چون برهه‌های مختلف عملیات صهیونیستها علیه مقاومت، این بار هم منافقین به‌عنوان بازوی عملیات روانی صهیونیستها دست به کار شده‌اند تا با انتشار شایعات و دروغ‌ها، به جای تمرکز محکومیتها علیه صهیونیست‌ها، نزاع‌های لفظی را به درون کشور بکشانند. بر این مبنا تعدادی از اکانت‌های جعلی با ظاهر و پوشش انقلابی! از ساعاتی پیش و با اعلام خبر ترور شهید هنیه در تهران، دولت آقای پزشکیان را در این زمینه سرزنش می‌کنند و یا این‌که بیش از هر چیز تمرکز را به تشدید شایعات در داخل و انتقام‌جویی علیه نهادهای انقلابی اختصاص داده‌اند. این ادعاها برای باورپذیری و نزاع بیشتر در پوشش اکانت‌های ظاهراً انقلابی اما در واقع با عقبه نفاق مطرح می‌شود و به همین دلیل کاربران فضای مجازی و به‌ویژه نیروهای انقلابی باید بیشتر مراقب این خطوط انحرافی باشند.

 

هشدار دادستانی ارتجاع

به برهم زنندگان امنیت روانی جامعه

 

در پی حمله تروریستی در تهران که منجر به‌شهادت اسماعیل هنیه شد، دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌یی از فعالان رسانه‌یی و مجازی کشور خواست از پرداختن به موضوعاتی که امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند، پرهیز کنند.

بر اساس این اطلاعیه به دستگاههای ذیربط دستور داده شده است ضمن رصد فضای مجازی، رسانه‌ها و یا افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی یا برهم زدن امنیت روانی جامعه می‌کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

افرادی که با اظهارات غیرمسئولانه با انتشار محتوای خلاف واقع، نشر اکاذیب و توهین اقدام به برهم زدن امنیت روانی جامعه کنند، بر اساس قانون اقدام خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/706f516b-f6e9-477d-a932-9b6a4d45ba43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات