728 x 90

واشنگتن پست: مذاکرات به سوی خط پایانی می‌رود ولی نتیجه معلوم نیست

هتل کوبورگ در وین
هتل کوبورگ در وین

یک مقام دولت آمریکا به واشنگتن پست: زمان برای رسیدن به توافق با رژیم ایران رو به اتمام است. بر اساس نقطه‌یی که قرار داریم بسیار محتمل است موفق نشویم، هیچ دلیلی برای خوش‌بین بودن بیش از حد در مورد نتیجه وجود ندارد.

 

واشنگتن پست با عنوان «مذاکرات اتمی با رژیم ایران به سوی خط پایانی می‌رود ولی نتیجه معلوم نیست» نوشت: یک مقام وزارت‌خارجه آمریکا گفت: موضوعات مهم روی میز هنوز حل نشده‌اند. مذاکرات با توجه به پیشرفتهایی که انجام شده هم «در رسیدن به توافق» و هم «در رسیدن رژیم ایران به نقطه گریز اتمی نزدیکتر شده است». این در حالی است که زمان برای رسیدن به توافق رو به اتمام است. این مقام دولت آمریکا گفت «هر دو سناریو هنوز بسیار محتمل است اما بر اساس نقطه‌یی که قرار داریم بسیار محتمل است موفق نشویم».

واشنگتن پست افزود: دولت بایدن گفته است فقط چند هفته باقی مانده تا توسعه برنامه اتمی رژیم ایران رسیدن به توافقنامه را غیرممکن سازد. مقام دولتی آمریکا گفت: «هیچ دلیلی برای خوش‌بین بودن بیش از حد در مورد نتیجه وجود ندارد. ما نتوانستیم شکافها را ببندیم» (واشنگتن پست ۲۲بهمن ۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71029bb5-fffd-4092-9dd4-aefc3a559f47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات