728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

هر سکولاری دشمن اسلامه، هر بدحجابی پیاده‌نظام آمریکاست!

-

 -
-
برخی‌ها وقتی تب می‌کنند، هذیان می‌گن.
برخی دیگه بدون تب و لرز، همینطوری در خواب پرت‌وپلا می‌گن.

اما عده‌یی هم هستند که در بیداری بدون تب و لرز، به‌طور روتین عادت دارند لیچار ببافند.

نمونهٴ برجسته‌اش، خیلی برجسته! همین علم الهدای خودمان! امام جمعهٴ خامنه‌ای تو مشهده که اخیراً یعنی دقیقاً روز جمعه 11فروردین 96 در مراسم نمایش جمعهٴ مشهد حرف‌هایی زد که هیچ مجنونی نمی‌تونه یعنی استطاعت ادبیشو! نداره که یک نفس این همه پرت‌وپلا بگه! به استثنای امام (ره) که البته مرجع تقلید بی‌بدیل این فن بود.

علم الهدی با نقل قولی از امامش خمینی، خطبهٴ دومشو شروع کرد و گفت: ”امام گفته دشمن ما فقط رضا خان نبود، هر کس مسیرش مسیر اسلام نباشد، دشمن ماست با هر اسم که می‌خواهد باشد“.

اینطوری تقریباً 6میلیارد جمعیت غیرمسلمان کره زمین (چکی و بدون جدا کردن) می شوند دشمن ما! خدا به‌خیر کنه.

حالا تکلیف اون یک میلیارد مسلمونی که فقط اقلیتشون شیعه است و از اون اقلیت شیعه هم فقط یک تعدادیشون مقلد این آقایانند و از بین اون مقلدین هم فقط یک تعداد انگشت شمارشان حزب‌اللهی دبش و خط امامی محسوب می‌شن، چی میشه؟ معلوم نیست!

بعد هم از قول امام دجالش گفت: ”هرکس پهلوی جمهوری اسلامی، (کلمه) دموکراتیک بگذارد این دشمن ماست. هرکس جمهوری دموکراتیک بگوید، او هم دشمن ماست! “

بعد هم اضافه کرد: ”امام یک جملهٴ دیگر هم فرمودند. فرمودند: باید دشمن را بشناسید، علامتش هم همین است یعنی هر سکولاری دشمن اسلامه! “

حالا توی کره زمین چند میلیارد سکولار وجود داره معلوم نیست و کسی البته آمار عقیدتی تا حالا نگرفته مگه این‌که از این به بعد بخوان از اینجور آمارها تهیه کنن!

اما ادامه خطبهٴ علم الهدی!
نامبرده ادامه داد: ”اینهایی که می‌گویند ما لیبرال دموکرات اسلامی هستیم، امام فرمود اینها هم دشمن ما هستند. اینها دشمن این مملکت هستند. ولو به اسم یک جریان سیاسی بیایند، به هر حال این‌ها هم دشمن ایران‌اند، دشمن اسلام‌اند“.

اما بقیه خطبهٴ دوم!
امام گفته: ”دشمن می‌خواهد ما را دچار سکولاریسم کند، حکومت را از دین ما جدا کند، تمام این تحریم‌های اقتصادی و تمام این تهاجم‌های اقتصادی برای جدا سازی حکومت این کشور از دین خداست! دشمن می‌خواهد با مسأله بیکاری جوان، با تهاجم اقتصادی و به هم زدن نظام اقتصادی ما، جوانهای ما بیکار بشوند، جوانهای ما در استیصال بیکاری به این نتیجه برسند که نظام اسلامی کارآمد نیست و (راه بیفتند) سراغ یک نظام دیگر بروند که از این استیصال نجاتشان بدهد. این هدف دشمن است و لذا مقام معظم رهبری روی مسأله اشتغال از اول سال 95 اصرار داشتند“.
پایان خطبه.
حالا یک همچین آدمی با چنین روحیاتی وقتی می‌آید می‌گوید زنان بدحجاب ما پیاده‌نظام آمریکا و اسراییل‌اند، دیگر کسی دلگیر نمی‌شود، تعجب هم نمی‌کند. یا وقتی مقولهٴ بدحجابی را که معلوم نیست چیست و حد و اندازه‌اش را کدام فقیهی در کدام رساله و با کدام کولیس ورنیه‌ای مشخص کرده! مشکل اصلی مملکت اعلام می‌کند باز هم کسی تعجب نمی‌کند. چون علم‌الهداست دیگه! طبیعیه که اینطوری حرف بزنه و اینطوری استدلال کنه.

اما وقتی موبایلت را باز می‌کنی و سری به تلگرام می‌زنی و عکسهای زیر را می‌بینی که علم‌الهدی و داماد نابکار و خون آشامش رئیسی، جلاد قتل‌عام 67 و پاسداران طرفدارش در شبکه‌های مجازی برای انتخاب رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری چاپ کرده‌اند، هم تعجب می‌کنی، هم بی‌اختیار زمزمه می‌کنی:
ای روزگار! مگه یه ریاست‌جمهوری چقدر ارزش داره (اونهم برای کسی که صاحب تولیت آستان قدسه با اونهمه پول!) که بیایی دست به دامن پیاده‌نظام آمریکا و اسراییل بشی!؟ و تموم افاضات صدمن یه غاز قبلیتو فراموش کنی!

خداییش یه کمی به این عکسها نگاه کنید و بگید چقدر به علم‌الهدی شبیه‌اند!؟ یا چقدر گروه خونشون با علم‌الهدی و رئیسی به همدیگه می‌خوره که اینطوری از خودشون برای امام جمعهٴ مشهد و دامادش ”مایه“ گذاشتن؟! خداییش بعضیهاشون برای کاندیداتوری رئیسی سنگ تموم گذاشتن. انگار نه انگار که دارن حدود و حریم الهی رئیسی رو می‌شکنن!

به هر حال خیلی مهمه که ملت مواظب پیاده‌نظام آمریکا و اسراییل و کاندیداهاشون توی این شلوغ بازار انتخابات باشن که یه وقت استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل و خلاصه شیطون زیر عبای این دو تا ملا نفوذ نکنه!

و راستی علم‌الهدی واقعاً مجنونه؟ یا اون مچل بازیها رو در میاره تا یه لقمه نون اشرافی حلال! بخوره؟! والله اعلم به حقایق الامور و بواطن الصدور.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d16c6f8-5059-482b-854c-133a07cd3ce7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات