728 x 90

نمای روز- تناقض‌گویی در بن‌بست اتمی

رئیسی جلاد ۴شهریور: ما در نظام ولایت فقیه هیچ بن‌بستی نداریم! هیچ بن‌بستی نداریم.

رژیم آخوندی در بن‌بست برجام و در وحشت از قطعنامه شورای حکام طی یک عقب‌نشینی ذلیلانه به سفر گروسی تن داد و برای راه‌اندازی دوربینهای نظارتی و امکان تعویض کارت حافظه آنها توافق کرد .

کاظمی خبرگزاری صدا و سیما وین:

به گفته گروسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران بر روی سیستمی توافق کرده‌اند که محدودیتهای خود را دارد اما امکان استمرار اطلاعات را به آژانس می‌دهد.

اما این بازی موش و گربه آن هم در دقیقه ۹۰ برای چیست؟

مجری تلویزیون شبکه افق:

خب الآن چه اتفاقی افتاد؟ ما خودمان یک بحثی کرده بودیم که اون مهلت تمام شد ما دیگه به آژانس فیلم نمی‌دهیم نظارت آژانس را قطع می‌کنیم.

امیرآبادی فراهانی عضو مجلس رژیم:

این آقای رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی آمدند رفتند ما هیچ اطلاعی از توافق صورت گرفته نداریم.

 

درست عکس این حرفها عضو دیگر مجلس ارتجاع می‌گوید:

 

ذبیح الله اعظمی ساردویی عضو مجلس ارتجاع:

خوشحالم که برخی از مخالفان سرسخت برجام و همکاری با آژانس امروز موافق با برجام و همکاری با آژانس برای حل و فصل اختلافات شدند.

 

روزنامه حکومتی جمهوری هم نوشت: رئیس و یکی از اعضاء هیأت‌رئیسه و یک نماینده دیگر زمان تصویب قانون منع همکاری با آژانس به دولت دوازدهم هشدار داده بودند که حق ندارد خلاف این مصوبه‌عمل کند، حالا سکوت کرده‌اند.

 

مالک شریعتی نیاسر نماینده مجلس: در سفر اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران جلسات و توافقاتی حاصل شده که کافی به مجلس و افکار عمومی انجام نشده.

 

معنای این تناقض‌گویی‌ها چیست؟

این همان بن‌بستی است که پاسدار قالیباف به آن اعتراف می‌کند و می‌گوید: وقتی در جلسات می‌نشینیم به قدری طرح مسأله می‌کنیم که هیچ‌کس نمی‌داند چاره و راه‌کار کار کجاست. این مسأله باعث می‌شود هر روز بر گره‌های کشور اضافه شود.

رئیسی جلاد ۴شهریور: ما در نظام ولایت فقیه هیچ بن‌بستی نداریم! هیچ بن‌بستی نداریم و سازوکارهای هم ظرف این مدت ایجاد شده برای این‌که ما بن‌بست نداشته باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b376d79-9cf6-4505-89ac-5d1b2291499e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات