728 x 90

نمادهای حکومت آخوندی در مشهد، خرم‌آباد، ماهشهر، میاندوآب و گچساران توسط کانونهای شورشی ایران منهدم شد

انهدام نمادهای حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی در شهرهای ایان
انهدام نمادهای حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی در شهرهای ایان

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران

به‌آتش کشیدن مقر بسیج سرکوبگر در مشهد

اعضای کانون شورشی ۶۲۰ مشهد، طی یک عملیات انقلابی ورودی یکی از پایگاههای نیروی سرکوبگر بسیج موسوم به سعید کلاهی را در تاریخ سوم بهمن ماه جاری به آتش کشیدند.

 

‌آتش زدن بنر منحوس خمینی و خامنه‌ای در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۸۳۴ خرم‌آباد، در تاریخ چهارم بهمن ۹۷ طی یک حرکت شجاعانه انقلابی بنر حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز را با شعار پاینده ایران – درود بر رجوی، به آتش کشیدند.

 

انهدام بنر خمینی دجال در ماهشهر

بنر خمینی دجال در یک حرکت انقلابی توسط اعضای کانون شورشی ۴۵۶ ماهشهر به آتش کشیده شد. این عمل جسورانه با شعار درود بر مسعود رجوی مرگ بر خامنه‌ای به انجام رسید.

 

به آتش کشیدن مقر بسیج ضدمردمی در میاندوآب

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید علی باکری در تاریخ چهارم بهمن ۹۷ ورودی یکی از مراکز سرکوب رژیم آخوندی موسوم به بسیج دانش‌آموزی در شهر میاندو آبرا با شعار مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی، به آتش کشیدند.

 

انهدام پلاکارد خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد در گچساران

اعضای کانون شورشی ۲۸۸ گچساران در یک حرکت انقلابی اقدام به آتش زدن پلاکارد تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد کردند. این عمل انقلابی در تاریخ پنجم بهمن ماه جاری انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

مجاهدین «پیش‌قدم موضوعات ضدنظام!»

در میان ابرار نگرانی گماشتگان ولایت فقیه نسبت به کنفرانس لهستان هراس از مجاهدین خلق و مقاومت و کانونهای شورشی ایران در کانون نگرانی قرار دارد و کمتر روزی است که آنها نسبت به فعالیت‌های مقاومت حرفی نزنند و نسبت به آن اظهار نگرانی نکنند.

روزنامه فرهیختگان ۱ بهمن ۹۷ نوشت: «در میان متحدان آمریکا (سازمان مجاهدین)، هم‌ انگیزه و هم نیروی لازم برای همکاری در این پروژه را دارند».- «چهره‌هایی هم‌چون جولیانی، وکیل ترامپ و جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور که دارای ارتباط ویژه‌یی با (مجاهدین) هستند، باعث شده تا در هر اقدام ضدایرانی آمریکا از ظرفیت (مجاهدین) نیز نهایت بهره را ببرد. (مجاهدین) بخشی از اتاق فکر آمریکا در ماجرای ورشو هستند که در نشست ورشو هم حضور پررنگی خواهند داشت».

نویسنده مقاله فرهیختگان افزوده است: «در موضوعات ضدنظام نیز همواره (مجاهدین) پیش‌قدم تولید محتوا در توئیتر بوده‌اند.

در ارتباط با نگرانی از موقعیت مجاهدین یک عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ارتجاع به نام رحیمی جهان‌آبادی نیز در مطلبی که در سایت مجلس رژیم درج گردیده پس از به‌هم‌بافتن آسمان و ریسمان اصل نگرانی‌اش را این‌طور بیان می‌کند: «آمریکا که در موضوع پرونده اتمی ایران تنها مانده، با تقویت مجدد مجاهدین به‌دنبال اقدامات میدانی علیه ایران است که برگزاری اجلاس امنیتی ضدایرانی در لهستان به‌عنوان یک کشور دست‌ چندمی اروپایی نیز در همین راستا است».

این نماینده مجلس در ادامه مطلب، به نقش مجاهدین در افشای تروریسم رژیم تحت عنوان «اتهام‌زنی به دیپلماتهای ایرانی» اشاره می‌کند و شکوه و شکایت می‌کند.

واکنش‌های هراس‌آلود نسبت به فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق ایران و مقاومت ایران، بیانگر نگرانی اصلی حاکمیت آخوندی از دشمن اصلی‌اش در داخل و خارج کشور است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9e9f356-d48a-4ca6-8ae7-d3f2674d9fbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات