728 x 90

مریم رجوی به مردم اعتصابی شهرهای کردستان که در اعتراض به حمله موشکی و اعدامهای جنایتکارانه به پاخاسته‌اند، درود فرستاد

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی روز چهارشنبه ۲۱شهریور۹۷، به‌دنبال اعتصاب سراسری مردم شهرهای کردستان که در اعتراض به حمله موشکی رژیم آخوندی به مقرهای احزاب کردی و اعدامهای جنایتکارانه سه مبارز کرد توسط رژیم آخوندی، بپاخاسته‌اند، درود فرستاد.

 

مریم رجوی روز ۱۷شهریور اعدام جنایتکارانه سه مبارز کرد و حملات موشکی به مقرهای حزب دمکرات کردستان ایران و حزب دمکرات کردستان توسط حکومت پلید آخوندی را قویا محکوم کرد و آنرا جنایت علیه بشریت دانست و از شورای امنیت ملل متحد خواهان رسیدگی به این جنایت شد.

 

 

مریم رجوی مردم کردستان و سراسر ایران را به اعتراض و قیام علیه رژیم آخوندی فرا خواند.

 

درود مریم رجوی به شهیدان و تسلیت به حزب دمکرات کردستان ایران و حزب دمکرات کردستان و همرزمان و بستگان جان باختگان و مبارزان اعدام شده.

 

بیشتر بخوانید:

مریم رجوی حمله موشکی به مقرهای احزاب کردی و اعدام سه مبارز کرد را جنایت علیه بشریت خواند و خواستار رسیدگی شورای امنیت ملل‌متحد شد

به‌رغم فراخوانهای مکرر بین‌المللی، فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از خشم و نفرت عمومی از این رژیم و برای ایجاد جو رعب و وحشت و جلوگیری از اوجگیری قیام مردمی، سه زندانی سیاسی کرد رامین حسین پناهی ۲۴ساله، زانیار مرادی ۳۰ساله و لقمان مرادی ۳۲ساله را در زندان گوهردشت کرج، حلق‌آویز کرد.

این سه زندانی در حالی اعدام شدند که از چند روز پیش در اعتصاب‌غذای خشک به‌سر می‌بردند. زانیار و لقمان بیش از ۹سال و رامین از ۱۴ماه پیش در زندان و تحت شدیدترین فشارها بوده‌اند.
مقاومت ایران بارها و از جمله روز گذشته خواستار اقدام فوری شورای امنیت ملل‌متحد و کشورهای عضو برای جلوگیری از این اعدام‌های خودسرانه که در تعارض آشکار با معیارهای شناخته شده بین‌المللی است، شد.
از سوی دیگر صبح امروز مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات کردستان در عمق کردستان عراق از سوی رژیم ضدبشری آخوندی مورد حملات وحشیانه موشکی قرار گرفت که بر اثر آن شماری از اعضا و پیشمرگان این دو حزب جان باختند و شمار بیشتری مجروح شدند.
سایت تابناک متعلق به محسن رضایی، سرکرده سابق سپاه پاسداران، و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعتهایی بعد از این حمله جنایتکارانه اعلام کرد «نیروهای سپاه پاسداران... از بامداد امروز شنبه (۱۷شهریور)، مواضع نظامی‌... حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات را در نزدیکی شهر کویه واقع در ۲۰۰کیلومتری مرز ایران هدف قرار داده‌اند». وی افزود: «سپاه پاسداران با شش فروند موشک زمین به زمین، مقر حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن» شد.
ریاست شورای وزیران اقلیم کردستان در اطلاعیه‌یی هدف قرار گرفتن مقرهای این دو حزب «از سوی جمهوری اسلامی ایران که به کشته و مجروح شدن شماری از آنان منجر شد» را محکوم کرد.
مریم رجوی اعدام جنایتکارانه سه مبارز کرد و حملات موشکی به مقرهای حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات کردستان توسط حکومت پلید آخوندی را جنایت علیه بشریت خواند و خواستار رسیدگی شورای امنیت ملل‌متحد به این جنایت شد. وی با درود به شهیدان و تسلیت به حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات کردستان و همرزمان و بستگان جان‌باختگان و مبارزان اعدام شده، برای مجروحان این حملات جنایتکارانه آرزوی بهبودی سریع کرد.
مریم رجوی با فراخواندن مردم کردستان و سراسر ایران به اعتراض و قیام افزود: رژیم ضدبشری آخوندی بر آن است که با سرکوب و اعدام و توپ‌باران و حملات موشکی، فضای رعب و اختناق را شدت بخشد و قیام مردم ایران را خاموش سازد اما این آرزو را به گور خواهد برد.

 

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c9ac5ec-e07b-4a1f-87ed-74a8f9ec0226"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات