728 x 90

سخنگوی مجاهدین در پاسخ به ولایتی در مقام مشاور عالی خامنه‌ای: باش تا شام سرنگونی ولایت و دولتت بدمد!

سخنگوی مجاهدین - ۲۳خرداد ۱۴۰۱
سخنگوی مجاهدین - ۲۳خرداد ۱۴۰۱

روزنامه حکومتی فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای

کشتن مأمور امنیتی طبیعی جلوه کردن خشونت در افراطی‌ترین مدل آن است

این دیدگاه به افکار دهه۶۰ سازمان مجاهدین شباهت زیادی دارد

عادی شدن خشونت قطعاً کشور را به‌سمت بحرانهای وسیعی سوق می‌دهد

که کنترل آن بسیار هزینه‌زا است

 

روزنامه حکومتی فرهیختگان- ۲۳خرداد ۱۴۰۲

روزنامه حکومتی فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای با وحشت از پیامدهای کیفر یافتن پاسداران و مزدوران سرکوبگر خامنه‌ای در درگیریها نوشت: (کشته شدن) یک پلیس در واقع ذبح امنیت و در مرحله بعد طبیعی جلوه کردن خشونت آن‌هم در افراطی‌ترین مدل آن است. حال این مسأله را اگر صرفاً از طریق چند خط خبری دنبال کنیم در نهایت ممکن است در لابه‌لای اخبار وسیع گم شود، اما این پلیس نماینده یک منطق امنیتی است که اگر به این پیش‌فرض‌ها توجه شود ما شاهد نوعی تئوریزه شدن خشونت خواهیم بود که اولین گام برای شروع نرمالیزه شدن است.

آنچه به نام خشونت در حال تئوریزه شدن است این است که مبارزه مدنی یا به تعبیر بهتر مبارزه منفی در دل ساختار خود خشونت را داراست و اگر هر چند وقت فردی از نیروی انتظامی کشته می‌شود به‌نوعی جبر مبارزه است. ولی این دیدگاه به افکار دهه ۶۰ سازمان منافقین شباهت زیادی دارد.

عادی شدن این امر قطعاً کشور را به‌سمت بحرانهای وسیعی سوق می‌دهد که کنترل آن بسیار هزینه‌زا است.

 

سخنگوی مجاهدین در پاسخ به ولایتی در مقام مشاور عالی خامنه‌ای در مورد این‌که این دیدگاه به افکار دهه۶۰ سازمان مجاهدین شباهت زیادی دارد گفت: شباهت ندارد، ادامه همان راه است و باش تا شام سرنگونی ولایت و دولتت بدمد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7d00e8f-5831-48f0-9e5c-6b007aaa57c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات