728 x 90

رسانه‌های بین‌المللی به‌نقل از سازمان مجاهدین خلق ایران از فوت بیش از ۱۰۰۰تن بر اثر کرونا و لاپوشانی بزرگ رژیم خبر دادند

کرونا در ایران
کرونا در ایران

تلگراف انگلستان: سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد بیش از ۱۰۰۰تن در ایران بر اثر کرونا فوت کردند. چندین تن از اعضای کانون‌های شورشی در میان قربانیان هستند.

 

دیلی اکسپرس: سازمان مجاهدین خلق می‌گوید: رژیم ایران در مورد مرگ و میر ناشی از کرونا در حال یک لاپوشانی بزرگ است.

 

تلگراف انگلستان ۲مارس۲۰۲۰- ۱۲اسفند۹۸:

به گزارش سازمان مجاهدین خلق ایران تعداد قربانیان کرونا در ایران بیش از ۱۰۰۰تن شده است. دست‌کم ۲۰۹تن در تهران، ۳۰۰تن در قم و ۹۲تن در گیلان به‌دلیل ابتلا به‌کرونا فوت کرده‌اند. در میان قربانیان چندین تن از اعضای کانون‌های شورشی هستند، که برای کمک به قربانیان کرونا رفته بودند.

 

دیلی اکسپرس انگلستان -۲مارس۲۰۲۰-۱۲اسفند۹۸:

اپوزیسیون ایران سازمان مجاهدین خلق می‌گوید رژیم ایران در مورد مرگ و میر در حال یک لاپوشانی بزرگ است.

به گفته مجاهدین خلق، رژیم هم‌چنین در انجام اقدامات پیشگیرانه مؤثر برای مقابله با شیوع ویروس، از جمله قرنطینه شهرهای تحت تاثیر ویروس، شکست‌خورده است.

آنها می‌گویند بیشتر منابع پزشکی پیشگیرانه در مالکیت نیروهای سپاه پاسداران و مقامات رژیم است در حالی که بیماران عادی از این امکانات محروم هستند.

 

سی ان اس نیوز-۱مارس۲۰۲۰-۱۱اسفند۹۸:

شورای ملی مقاومت ایران با استناد به منابع بیمارستانی و سایر منابع اعلام کرد: رژیم ایران هم‌چنان به « مخفی کردن ابعاد فاجعه کرونا از طریق پنهان‌کاری و دادن اطلاعات غلط ادامه می‌دهد و با این کار موجب گسترش سریع ویروس می‌شود».

 

دیلی استار انگلستان – ۲مارس ۲۰۲۰-۱۲اسفند۹۸:

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد رژیم ایران تلفات بیماری کرونا را پنهان کرده است.

این رژیم عامدانه افکار عمومی را گمراه کرده و نتوانسته اقدامات لازم را برای برخورد با این تهدید فزاینده اتخاذ کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77839155-37bb-4b57-8134-73fee9c518d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات