728 x 90

رئیس جمهور آمریکا: جنایات قاسم سلیمانی برای همیشه متوقف شد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در فلوریدا درباره هلاکت قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران گفت: «ارتش آمریکا، کار رهبر دار و دسته تروریستهایی را تمام کرد که مسئول جراحات شدید و کشتار هزاران هزار نفر و لااقل صدها و صدها آمریکایی بود. اینک قاسم سلیمانی به‌هلاکت رسیده و اقدامات خونبار او برای همیشه به‌پایان رسیده است».

 

 

دونالد ترامپ افزود: قاسم سلیمانی در حال طراحی حملاتی علیه آمریکایی‌ها بود. اینک جنایات او برای همیشه متوقف شده‌اند. قاسم سلیمانی در حال طراحی یک حمله بسیار اساسی بود و ما گیرش انداختیم.

 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: سپاه پاسداران و نیروی قدس بی‌رحم آن سال‌ها تحت رهبری سلیمانی صدها تن از نیروهای نظامی و نیز غیرنظامیان آمریکایی را هدف قرار داده و زخمی کرده یا کشته است. حملات اخیر به اهداف ایالات متحده در عراق، از جمله حملات راکتی که یک آمریکایی را کشته و چهار آمریکایی دیگر را به‌شدت زخمی کرد، تحت هدایت سلیمانی انجام گرفت. سلیمانی شیفتگی بیمارگونه‌ای نسبت به مرگ انسانهای بیگناه داشت و در نقشه‌های تروریستی در فواصل بسیار دور، حتی در دهلی‌نو و لندن نیز مشارکت کرده بود.

 

دونالد ترامپ تصریح کرد: سلیمانی در ۲۰سال گذشته برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه مرتکب اعمال تروریستی و وحشیانه‌ای شده است. کاری که ایالات متحده دیروز انجام داد می‌بایست مدتها پیش انجام می‌شد.. سلیمانی به‌تازگی در ایران - جایی که بیش از هزار غیرنظامی بی‌گناه توسط دولت خود شکنجه و کشته شدند - سرکوب وحشیانه معترضان را هدایت کرد.

تجاوزگری رژیم ایران در منطقه، از جمله استفاده از جنگجویان نیابتی برای برهم‌ زدن ثبات همسایگانش، باید هم‌اینک و بی‌درنگ پایان یابد. آینده متعلق به مردم ایران است؛ همانها که به‌دنبال همزیستی و همکاری مسالمت‌آمیز هستند، نه جنگ‌سالاران تروریستی که ملت‌شان را غارت می‌کنند تا به تأمین مالی خون و خون‌ریزی در خارج از کشور بپردازند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16c1a542-5cab-4a3f-945f-a9efefc51ce0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات