728 x 90

رئیسی جلاد: مذاکرات اتمی در وین را ترک نکرده و نمی‌کنیم

مذاکرات وین - عکس از آرشیو
مذاکرات وین - عکس از آرشیو

رئیسی جلاد در جریان سفر خود به سمنان در مورد مذاکرات اتمی در وین گفت میز مذاکره را ترک نکرده و نمی‌کنیم، اما در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و در مقابل کسانی که می‌خواهند با روحیه سلطه‌طلبی و سلطه خواهی به منافع نظام بی‌توجهی کنند، در مقابل این بی‌توجهی‌ها و در مقابل این نقص پیمانها ایستادگی خواهیم کرد. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۳آبان)

در همین حال، یک رسانه حکومتی به‌نقل از مجلسی مدیرکل پیشین وزارت‌خارجه رژیم نوشت: فکر می‌کنم که موضوع برجام دیگر مسأله مختومه‌ای است. اعلام این‌که به مذاکره برخواهیم گشت فایده ندارد.

یک کارشناس حکومتی نیز گفت: وضعیت خوب نیست و احیای برجام حداقل در شرایط موجود بعید به‌نظر می‌رسد. (روزنامه جهان صنعت رژیم ۱۳آبان)

از سوی دیگر روزنامه حکومتی وطن امروز از باند خامنه‌ای نوشت: به‌نظر می‌رسد یکی از اجزای مهم «پلن بی» آمریکا می‌تواند تمرکز بر روابط تجاری و اقتصادی ما و چین باشد. آمریکا تلاش می‌کند با فشار بر چین در این زمینه نقاط تنفسی نظام را مسدود کند و دوباره ما را به ریل قدیمی مذاکرات بازگرداند. (روزنامه وطن امروز رژیم ۱۳آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2140b3b1-b21b-4070-bf96-f63c7ffa6175"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات