728 x 90

داستان بی‌پایان آقازاده‌ها و «بیزنس» شریف؟!

آقازاده‌های خارجه نشین
آقازاده‌های خارجه نشین

داستان بی‌پایان آقازاده‌ها

و «بیزنس»!؟ شریف؟! آنها به مدد گرین‌کارت‌های اهدایی اوباما

 

اخیراً رسانه‌های بین‌المللی فاش کردند که چند هزار نفر از عناصر رژیم در دوران اوباما از آمریکا «گرین‌کارت» گرفته‌اند و روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ اکونومیست به‌نقل از یکی از وزیران سابق رژیم نوشت:

«٥هزار "آقازاده"، تنها در آمریکا، کشوری که از سوی زمامداران رژیم"شیطان بزرگ" خوانده می‌شود، ساکن هستند»!

این گزارش افزوده است:

«بستگان نزدیک علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف، دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی ایران، در انگلستان و کانادا زندگی می‌کنند. گروهی از اعضای خانواده علی خامنه‌ای، نیز ساکن انگلستان و فرانسه هستند.
نوه‌های آیت‌الله خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی هم در کانادا زندگی می‌کنند.
در این میان پرت و پلاگویی‌های معصومه ابتکار جالب است! اکونومیست نوشت معصومه ابتکار که سخنگوی دانشجویانی بود که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سفارت آمریکا را تسخیر کردند، می‌گوید به کانادا نقل مکان کرده تا دشمن خود را بهتر بکوبد!
پسر معصومه ابتکار نیز ساکن آمریکا است.

اکونومیست درباره شغل شریف؟! شماری از این اوباش صادراتی توضیح داده که؛

برخی از آقازاده‌های نظام که ایران را ترک کرده‌اند، در مراکز به‌اصطلاح مذهبی رژیم در پایتختهای غربی، تبلیغات رژیم را منتشر می‌کنند. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های گزارش اکونومیست آنجاست که گفته:

«برخی از این آقازاده‌ها نیز به‌عنوان مثال با راه‌اندازی وب سایت‌های قمار، به پولشویی برای دور زدن تحریم‌های رژیم کمک می‌کنند». !

اکونومیست برگ برنده‌اش را در آخرین قسمت گزارشش آورده و افزوده است:

«آخوند مرتضی آقا تهرانی از سرکردگان باند خامنه‌ای هم زمانی که مرکز (به اصطلاح) اسلامی رژیم در نیویورک را اداره می‌کرد، مجوز اقامت دائم در ایالات متحده آمریکا (گرین کارت) دریافت کرده است!»

به اعتقاد اکونومیست، این اطلاعات می‌تواند برای نامزدی برخی از کاندیداهای اخیر رژیم به یک مشکل تبدیل شود!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9f5b2a0-db99-415f-b0de-bdfba146c9bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات