728 x 90

بکارگیری کودکان در جنگ توسط شبه‌نظامیان حوثی یمن

بکارگیری کودکان در جنگ توسط شبه‌نظامیان حوثی یمن
بکارگیری کودکان در جنگ توسط شبه‌نظامیان حوثی یمن
ارتش ملی یمن در جریان درگیریها در شهر میدی midi به یک دوربین فیلمبرداری دست یافته که از عناصر کشته شده شبه‌نظامی حوثی در صحنه بر جا مانده بود. فیلمهای موجود در دوربین، جنایت حوثیها و سربازگیری کودکان به‌عنوان سوخت جنگ را افشا می‌کند.

گزارشی از تلویزیون العربیه24بهمن 95
این بار از دوربینهای فیلمبرداری شبه‌نظامیان حوثی می‌بینید. ارتش ملی یمن یکی از شبه‌نظامیان را به قتل رساند. وی یک دوربین به همراه داشت که این تصاویر را ضبط کرده بود.

در این تصاویر به‌خوبی سربازگیری شبه‌نظامیان حوثی از میان کودکان دیده می‌شود.

این تصاویر در داخل یمن گرفته شده است آنها ادعا می‌کنند که در جازان در خاک عربستان سعودی هستند. این فیلمها برای گمراه کردن مردم ساخته می‌شود.

این‌جا هم تصاویر نشان می‌دهد که شبه‌نظامیان چگونه خودروهایشان را مخفی و استتار می‌کنند تا مورد هدف بمباران هوایی ائتلاف قرار نگیرد.

آنها به این صورت نیز از شبه‌نظامیان مصاحبه می‌گیرند ابتدا فیلمبردار نکات را می‌گوید بعد فرد مصاحبه‌کننده همان جملات را تکرار می‌کند.

این دوربین در دست شبه‌نظامیان کودتاگر بود که توضیح می‌دهد چگونه آنها کودکان را سربازگیری کرده و مردم را باچه شیوه‌هایی فریب می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/358f9c14-6c09-469c-b461-6b9fe67aa270"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات