728 x 90

خزانه‌داری آمریکا یک نهاد و رهبر گروه حمایت از حزب‌الله لبنان را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه ۲۵مرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نهاد و رهبر گروه حمایت از حزب‌الله لبنان را تحریم کرد.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمده است: امروز، ایالات متحده اداره کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری (OFAC) سازمان «سبز بدون مرز» مستقر در لبنان و رهبر آن را نامگذاری کرد.

سبز بدون مرز (GWB) یک سازمان مستقر در لبنان است که در دهه گذشته از عملیات حزب‌الله در جنوب لبنان در امتداد خط آبی بین لبنان و اسراییل حمایت و پوشش می‌دهد، در حالی که علناً تحت پوشش فعالیت‌های زیست‌محیطی فعالیت می‌کند.
زهیر صبحی نحله (Zuhair Subhi Nahla) رهبر سبز بدون مرز است. نحله فعالیت‌های درختکاری سبز بدون مرز را به‌عنوان ایجاد دیواری برای محافظت از حزب‌الله توصیف کرده است که بر اهمیت استراتژیک آن برای امنیت حزب‌الله تأکید می‌کند. اگر چه نحله ادعا می‌کند که او و سبز بدون مرز بخشی از حزب‌الله نیستند، او به‌طور علنی به وابستگی خود و «سبز بدون مرز» به این گروه تروریستی اذعان کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a88eb03c-f32f-4176-a9ac-50ef0fe95635"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات