728 x 90

حمایت بیش از ۱۵۰نماینده کنگره آمریکا از قانون «منع ورود نفت ایران»

مایک لاولر نماینده کنگره آمریکا
مایک لاولر نماینده کنگره آمریکا

وبسایت مایک لاولر، نماینده کنگره آمریکا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی خبر از حمایت بیش از ۱۵۰نماینده کنگره از قانون «منع ورود نفت ایران» داد.
بر اساس بیانیه منتشر شده در سایت لاولر آمده است «امروز، نماینده کنگره، مایک لاولر (NY-۱۷) با خوشحالی اعلام کرد که اکنون بیش از ۱۵۰حامی برای قانون «منع ورود نفت ایران» H.R.۳۷۷۴، (ship)، که او و نماینده کنگره، جارد موسکوویتز (FL-۲۳) اوایل تابستان امسال برای سرکوب خریدهای غیرقانونی نفت ایران و پاسخگو کردن توانمندسازهای ایران معرفی کردند، وجود دارد».
مایک لاولر در بیانیه خود ضمن تشکر و افتخار از وجود حمایت گسترده دو حزبی از قانون «منع ورود نفت ایران» گفت: «ایران، روسیه، چین و کره شمالی یک اتحاد نامقدس تشکیل داده‌اند و با هم برای دور زدن تحریم‌ها و تقویت اقتصاد یکدیگر همکاری می‌کنند. ضروری است که ما با شرکای دموکراتیک و متحدان خود برای خنثی کردن این محور شرارت جدید که برای برهم زدن و از بین بردن جهان آزاد تلاش می‌کند، کار کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e135e26a-a782-4f12-9c73-e99b1098305f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات