728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران،‌ مشهد و ایلام

تجمع اعتراضی غارت شدگان آرمان (البرز ایرانیان)
تجمع اعتراضی غارت شدگان آرمان (البرز ایرانیان)

در تهران صبح  روز  سه‌شنبه ۲۴بهمن؛ جمعی از غارت‌شدگان آرمان (البرز ایرانیان) در اعتراض به غارت اموالشان در مقابل دادسرای  جرایم  پولی بانکی رژیم تجمع کردند.

روز سه‌شنبه همچنین جمعی از معلمان رسمی که ۷ماه حقوق به آنها پرداخت نشده؛ همراه با معلمان حق‌التدریسی که ۱۰ماه حقوق به آنها پرداخت نشده و معلمان قراردادی که سه ماه حقوق به آنها پرداخت نشده است؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

در مشهد مهندسان ناپیوسته با پیشوند تکنولوژی و علمی کاربردی در مقابل اداره کل راه و شهرسازی تجمع کردند. دولت سعی دارد حق امضا و مهر را از مهندسان رشته معماری بگیرد.

 این تجمع اعتراضی در حالی انجام شد که دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاههای کشور که به‌صورت ناپیوسته تحصیل کرده‌اند، چند روزی است اعتراضات خود را آغاز  کرده‌اند که در نهایت موج اعتراضات دانشجویان امروز به مشهد نیز رسید.
یکی از دانشجویان گفت: این مصوبه باعث شده است که تعداد زیادی دانشجو که در حال گذراندن درس خود هستند ناامید شوند و بخواهد که ادامه تحصیل را رها کنند.

تبصره ۲ماده ۷قانون نظام مهندسی رژیم که آبان امسال به تصویب رسیده است، محدودیت‌‌هایی را برای فارغ‌التحصیلان ناپیوسته رشته‌های هفت‌گانه مهندسی ایجاد می‌کند و دولت آخوند روحانی سعی دارد حق امضا و مهر را از مهندسان رشته معماری بگیرد.

در ایلام  کارکنان پیمانکاری شرکت آلامتو که مسئولیت جمع اوری و باربری محصولات پتروشیمی ایلام با لیفتراک را بعهده‌ دارند دهمین روز اعتراض خود را پشت سر گذاشتند. آنها در اعتراض به حکم اخراج‌شان تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e41796b-45e4-42e2-b4e6-b330273c777f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات