728 x 90

ابراهیم بدرالدین برادر سرکرده شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران کشته شد

ابراهیم بدرالدین برادر سرکرده شبه‌نظامیان حوثی
ابراهیم بدرالدین برادر سرکرده شبه‌نظامیان حوثی

تلویزیون المسیره وابسته به شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران در بیانیه‌یی از کشته شدن ابراهیم بدرالدین، برادر عبدالملک الحوثی، سرکرده شبه‌نظامیان حوثی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم آخوندی این خبر را  انتشار دادند ولی جزییاتی از این عملیات ارائه ندادند و تنها ادعا کرد ند وی به دست عوامل آمریکا و عربستان سعودی کشته شده است.

 

شبه‌نظامیان حوثی یمن شعبه‌یی از سپاه پاسداران هستند و طرح و برنامه‌های آن را پیش می‌برند.

آنها با شلیک موشکهای اسکاد به فرودگاهها و مراکز مدنی در عربستان و تأئیسات نفتی و به خطر انداختن حمل‌ و نقل دریایی در باب‌المندب بارها از سوی شورای امنیت و سایر مجامع بین‌المللی و دولتهای مختلف محکوم شده‌اند.

العربیه در گزارشی نوشت: منابع قبیله‌ای در یمن می‌گویند برادر عبدالملک حوثی دو روز پیش هنگام ورود به شمال صنعا در کمینی به‌قتل رسید.

العربیه به‌ نقل از این منبع افزود: افرادی مسلح در یک عملیات برق‌آسا به کاروان ابراهیم بدرالدین الحوثی حمله کردند، ابتدا شبه‌نظامیان حوثی هویت مقتول را فاش نکردند اما گفتند که یک فرمانده برجسته از شبه‌نظامیان حوثی‌ است اما پس از حضور گسترده شبه‌نظامیان حوثی که فوراً به محل حادثه رسیدند مشخص شد که برادر عبدالملک حوثی کشته شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94757d04-d263-410a-9796-2e269952d0fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات