728 x 90

افزایش قیمت نان در آستانه ماه رمضان

فزایش قیمت نان در آستانه ماه رمضان
فزایش قیمت نان در آستانه ماه رمضان

سه‌شنبه ۲اردبیهشت۹۹– همزمان با شیوع و گسترش کرونا در میهن و همزمان با فقر مطلق حاکم بر کارگران و زحمتکشان میهن‌مان در سایه حاکمیت چپاولگر ولایت فقیه، و در آستانه ماه رمضان قیمت نان ۳۰درصد افزایش یافت.

یکی از شهروندان از تبریز در این رابطه گفت: « امروز صبح بعد از گران شدن قیمت نان به ۱۲۴ زنگ زدم. آنها به من گفتند قیمت نان در سراسر ایران گران شده نه فقط در تبریز. در واقع نان به میزان ۵۰درصد گران شده است.

مثلا: نان بربری و سنگک دولتی ۱۰۰۰تومان بود و الآن شده ۱۵۰۰تومان. آزاد پزها هم قیمت را ۲۰۰۰تومان کرده‌اند. پیش از این آزاد پزها ۱۵۰۰تومان بود».

یکی از رسانه‌های حکومتی در این رابطه نوشته است، یک هفته پس از آن که دولت با قاطعیت اعلام کرد نان گران نخواهد شد، در تـبـریـز قیمت نان ۳۹درصد افرایش یافت. پیش از این قیمت نان لواش ۱۸۰تومان بود که در شرایط کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان با افزایش ۳۹درصدی به قیمت ۲۵۰تومان به فروش می‌رسد.

بدون شک با گرانی نان قیمت انواع دیگر کالاهای مورد نیاز مردم افزایش خواهد یافت و مردم ایران با یک موج گرانی پسا کرونایی روبه‌رو خواهند بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/816520e3-f4f1-42a0-99eb-02c7db875140"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات