728 x 90

استرون استیونسون: اتحادیه اروپا و انگلستان باید سپاه پاسداران رژ‌یم ایران را در لیست سیاه قرار دهند

استرون استیونسون
استرون استیونسون

استرون استیونسون در مطلبی در تاونهال ۱۴بهمن نوشت: اتحادیه اروپا و انگلستان باید سپاه پاسداران رژ‌یم ایران را در لیست سیاه قرار دهند.

استرون استیونسون  هماهنگ‌کننده کارزار تغییر برای ایران درباره ضرورت لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا نوشت: دکتر برونو شول، رئیس بخش ایران در سرویس اقدام خارجی اروپا، در نامه‌یی اخیر به حامیان اپوزیسیون ایران، درباره این‌که چرا اتحادیه اروپا در لیست‌گذاری سیاه سپاه پاسداران، معادل ایرانی گشتاپو مقاومت کرده است، توضیح داد.

در ادامه مطلب آمده است: شکست در لیست‌گذاری سیاه سپاه پاسداران، به آنها اجازه می‌دهد تا به‌عنوان یک تهدید بزرگ برای امنیت جهانی به فعالیت خود ادامه دهند. سپاه پاسداران با مشارکت در فعالیت‌های تروریستی، حمایت از گروه‌های افراطی و سابقه طولانی نقض حقوق‌بشر، بی‌رحمانه از این شکست بهره‌برداری می‌کند. آمریکا سپاه پاسداران را در سال ۲۰۱۹ در لیست سیاه قرار داد. اتحادیه اروپا با عدم پیروی از این راه، ناخواسته مشروعیت سپاه و فعالیت‌های شیطانی آن را فراهم می‌کند.
تلاش ناموفق اخیر برای ترور پروفسور آلخو ویدال کوادراس در مادرید نمونه‌یی از این موارد بود. ویدال کوادراس از حامیان دیرینه مجاهدین خلق ایران بوده و در نوامبر سال گذشته به‌صورت هدف گلوله قرار گرفت.
اتحادیه اروپا و انگلستان با قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی، این پیام روشن را ارسال می‌کنند که حمایت از چنین فعالیت‌های مخربی قابل‌تحمل نخواهد بود. مماشات با رژیم ایران یک خطای تاریخی بوده است. رژیم ایران دشمن مرگبار غرب است. وقت آن است که با این واقعیت بیدار شویم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce960dce-c8fd-4109-af15-bc1ce08eba7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات