728 x 90

اروپا و آمریکا بایستی با ترور توسط رژیم ایران در خاکشان مقابله کنند

علیرضا جعفرزاده
علیرضا جعفرزاده

علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن در مقاله‌ای که در سایت تاونهال، دهم آذر ۹۷منتشر شد نوشت:

 

آخوندها که نتوانستد قیام را سرکوب کنند، به حملات در خارج کشور روی آورده‌اند

طی سال گذشته، اروپا و آمریکا افزایش بی‌سابقه‌یی را در تهدیدات تروریستی دیده‌اند...

و اینها نه کار داعش یا القاعده بلکه کار رژیم آخوندی در ایران بوده است.

وقتی سال گذشته اعتراضات سراسری در ایران در دسامبر فوران کرد ملاها فهمیدند که چنگالشان بر قدرت سست می‌شود. مردم ایران بیش‌ از‌پیش رژیم حاکم را ببر کاغذی می‌بینند...

آخوندها که نتوانسته‌اند قیام در داخل را سرکوب کنند به حملات در خارج کشور رو آورده‌اند. وزارت اطلاعات و امنیت تهران برای چند دهه توطئه‌های تروریستی را در خارج سازمان می‌داده و از پوش مراکز دیپلماتیک خود استفاده کرده است.

 

افزایش عملیات ترور در خارج با آگاهی و حمایت خامنه‌ای، روحانی و ظریف، علیه مجاهدین

اما جدیدترین افزایش عملیات در اروپا و آمریکا نه تنها با آگاهی کامل و حمایت علی خامنه‌ای ولی‌فقیه و حسن روحانی رئیس جمهور بلکه همچنین ظریف وزیر خارجه انجام شده است... رژیم ایران اما حملاتش در اروپا را متوقف کرده و در عوض به سرکوب در داخل و به ترور و بمب‌گذاری در خاورمیانه بسنده کرده بود.

به این ترتیب آخوندها با این وضعیت و حفظ معاملات با اروپا تعادلی را حفظ کرده بودند و این معامله‌یی بود که برایشان می‌صرفید. اعتراضات جاری در ایران با این حال این معادله را تغییر داده است.

هدف ترور در خارج عمدتان مخالفانی بوده‌اند که در خارج زندگی می‌کنند به‌خصوص رهبری و اعضا و حامیان شورای ملی مقاومت ایران و مجاهدین خلق ایران.

اما چرا ام.ئی.کی(سازمان مجاهدین خلق ایران)؟ زیرا تهران به این اذعان کرده است که آنها موتور تغییر در ایران هستند...

در یک قطعنامه دو حزبی در کنگره آمریکا به‌نام اچ.آر۱۰۳۴که ۱۰۰نماینده کنگره از آن حمایت کرده‌اند توطئه ترور ایران علیه شهروندان آمریکا و سایر شرکت‌ کنندگان در گردهمایی ایران آزاد۲۰۱۸، آلترناتیو در پاریس محکوم شده است.

این قطعنامه از دولت آمریکا خواسته است با متحدان اروپایی کار کنند و مقامات ایران دست‌اندر کار ترور را شناسایی و به پای میز عدالت بکشانند.

سابقه کارهای تروریستی ایران در خارج نشان می‌دهد که هر شش هفته یک عملیات ترور در آمریکا یا اروپا داشته است...

 

لزوم اقدام و گام عملی دولتهای غربی برای جلوگیری از حملات آینده رژیم ایران

دولتهای غربی لازم است گامهای مادی بردارند اگر که برای جلوگیری از حملات در آینده جدی هستند. اولین کاری که لازم است با آن شروع کنند اخراج عوامل ایران است که به‌طور غیرقانونی عمل می‌کنند...

دوم این‌که دولتهای غرب بایستی بسته سایتهای دیپلماتیک ایران را به‌طور جدی در نظر بگیرند.

پس گرفتن استاتوی دیپلماتیک از ایران پیامی قوی به حاکمان ایران خواهد فرستاد و در عین‌حال آنها را از امکان استفاده از سایتهای کلیدی دیپلماتیک برای توطئه و طراحی حملات محروم می‌کند...

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f94e3a54-c579-48d8-98e5-9b1936d65377"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات