728 x 90

عضو پارلمان اروپا: بسیج دروغ‌پردازی رژیم علیه اپوزیسیون، علامتی از ضعف یک رژیم بسیار لرزان است

تونه کلام نایب‌رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا
تونه کلام نایب‌رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا

تونه کلام نایب‌رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا، طی مصاحبه‌یی دربارهٔ سفر هیأت نمایندگان پارلمان اروپا به تیرانا و دیدار آنها با مجاهدان اشرفی، گفت: «بسیار خوشحال شدم که توانستم از اپوزیسیون دموکراتیک ایران در کمپ جدید آنها در تیرانا در روز یکشنبه ۲۵نوامبر بازدید کنم.

آنچه آنجا رخ داده است را باید به‌عنوان یک معجزه دید. ظرف یک سال، ساختمانهای جدیدی بنا شده‌اند. ولی مهم‌تر این‌که به کمک حمایت‌های بین‌المللی شامل حمایت نمایندگان پارلمان اروپا در گروه دوستان ایران آزاد، این مبارزان آزادی توانسته‌اند از عراق خارج شوند، (آنها) ایران دموکراتیک را معرفی می‌کنند؛ ایرانی عاری از سلاحهای اتمی، و مقید به برابری زن و مرد و توقف گسترش نظامی در خاورمیانه. ایران به یک آلترناتیو دموکراتیک نیازمندست و تنها آلترناتیو دموکراتیک رژیم فعلی که به کشتار ادامه می‌دهد و آنها را به زندان می‌اندازد،شورای ملی مقاومت ایران است.

از این‌رو ما در پارلمان اروپا تلاش خود را می‌کنیم تا توجهات را به این موضوع جلب کنیم که سیاست مماشات با رژیم فعلی به جایی نمی‌رسد و هیچ‌گاه نمی‌توان به توافق‌هایی که با دیکتاتوریها صورت گرفته اعتماد کرد».

تونه کلام وضعیت ایران بعد از قیام دیماه ۹۶و استمرار اعتراضات را یک وضعیت انقلابی توصیف کرد و با اشاره به اقدامات سرکوبگرانهٔ رژیم علیه قیام‌کنندگان، گفت:« در پارلمان اروپا و در اتحادیهٔ اروپا به‌جای تلاش به استمالت از (رژیمی) که فاسد است و به خشونت ادامه می‌دهد، باید با مردم ایران باشیم که چهل سال تحت این دیکتاتوری وحشی زجر کشیده‌اند».

 

نایب‌رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا اضافه کرد:

ما همچنین در تیرانا متوجه شدیم که یک بسیج گستردهٔ دروغ‌پردازی و شیطان‌سازی و اطلاعات دروغین توسط رژیم ایران در جریان است که از دست‌نشاندگان خود و خبرنگاران قلابی، شاهدان قلابی استفاده می‌کند تا تلاش کند القاء کند که اپوزیسیون ایران دموکراتیک نیست این بسیج شیطان‌سازی برای من علامتی است از ضعف و بهم‌ریختگی رژیم، چرا که آنها در وضعیت بسیار لرزانی قرار دارند، هر لحظه می‌تواند اتفاقی بیفتد که منجر به سرنگونی این رژیم بشود. از این‌رو فکر می‌کنم باید روی نقض حقوق‌بشر توسط آخوندها تمرکز کنیم، به‌جای گشتن دنبال ایراد و اشکال در اپوزیسیون دمکراتیک.

 

مطالب بیشتر:

مصاحبه سیمای آزادی با استراون استیونسون پس از سفر به آلبانی و بازدید از اشرف ۳

یونایتدپرس: دیدار از آلبانی کارزار دروغ‌پراکنی رژیم ایران را برملا می‌کند- مقاله استراون استیونسون

هیئت پارلمان اروپا با رهبر مجاهدین در تیرانا ملاقات می‌کنند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5218640-ac89-4938-abe5-a03d2cd0891e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات