728 x 90

آمریکا مواضع گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران را در دیرالزور گلوله‌باران کرد

تصویری از نیروهای نظامی آمریکایی
تصویری از نیروهای نظامی آمریکایی

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز ۲۴دی نوشت: پس از حمله به میدان گازی کونیکو نیروهای آمریکایی مواضع گروه‌های تحت حمایت ایران را در دیرالزور گلوله‌باران کردند. صدای انفجار در شهر دیرالزور بر اثر حمله هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی به مواضع گروه‌های تحت حمایت ایران در نزدیکی فرودگاه نظامی دیرالزور شنیده شد.


این حمله پس از حمله به پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در حومه دیرالزور صورت می‌گیرد که در آن موشکها در داخل پایگاه و موشکهای دیگر بر خانه‌های غیرنظامیان در شهرک الازبه Al-Ezba نزدیک پایگاه فرود آمدند.

ساعاتی پیش صدای انفجارهایی در منطقه میدان گازی کونیکو در حومه دیرالزور که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند بر اثر حمله با سه موشک توسط توسط گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران به این پایگاه شنیده شد. با این حال، تلفات جانی گزارش نشده است.

از ۱۹ اکتبر، دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه (SOHR) ۹۱حمله انجام شده توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران به پایگاههای ائتلاف در مناطق مختلف در سراسر سوریه را مستند کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6906481-bc6d-4b67-9a75-a74df27b4238"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات