728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۹هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۹هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی شهرکرد: از ابتدای بازگشایی مدارس، تاکنون۶۰۳دانش‌آموز، ۱۸۶فرهنگی و۷خدمتگزار به کرونا مبتلا شده‌اند
  • در فارس، قربانیان کرونا مجدداً افزایش یافت. در ۲۴ساعت گذشته ۱۶نفر جان باختند. ۶۹۴نفر بستری و۹۳نفر در ICU هستند
  • دانشگاه پزشکی اصفهان: در ۲۴ساعت گذشته ۱۰۱بیمار کرونایی بستری شدند که حال ۷۰نفر وخیم و در ICU بستری شدند
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: در۲۴ساعت گذشته ۱۸۱نفر به کرونا مبتلا شدند. ۵۰۳تن بستری و ۱۴۱نفر در ICU هستند
  • دانشگاه پزشکی همدان: ویروس امیکرون بیخ گوش ما مشاهده شده است. ممکن است مجدداً بیمارستانهای پر شود

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۵آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۹هزار و ۱۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۸۵۳نفر، در اصفهان به ۳۳۶۵۰نفر، در بوشهر به ۵۴۴۹نفر، در تهران به ۱۱۴۵۴۰نفر، در خراسان جنوبی به ۴۲۷۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۹۶۱۰نفر، در فارس به ۱۸۳۵۵نفر، در لرستان به ۱۶۲۴۰نفر و در همدان به ۹۰۷۳نفر رسیده است

 

در فارس، «مجددا آمار جان‌باختگان کرونا افزایش یافت. در ۲۴ساعت گذشته ۱۶نفر جان باختند. هم‌اکنون ۶۹۴بیمار مبتلا به کرونا بستری‌اند که از این تعداد ۹۳نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۵آذر۱۴۰۰).

در اصفهان، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۰۱بیمار کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند که حال ۷۰نفر آنها وخیم گزارش‌شده و در ICU بستری هستند» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۵آذر۱۴۰۰).

در چهارمحال و بختیاری، معاون دانشگاه پزشکی شهرکرد با اشاره به ابتلا دانش‌آموزان و معلمان به کرونا گفت: «از ابتدای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری، تاکنون ۶۰۳دانش‌آموز، ۱۸۶فرهنگی و هفت خدمتگزار به کرونا مبتلا شده‌اند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۵آذر۱۴۰۰).

در همدان، عضو هیأت علمی دانشگاه پزشکی ابن سینا از مشاهده ویروس امیکرون در کشورهای همسایه خبر داد و گفت: «این ویروس بیخ گوش کشورمان مشاهده شده است. ممکن است مجدداً بیمارستانهای ما پر از بیماران کرونایی شود» (ایسنا ۲۵آذر۱۴۰۰).

در مازندران، متخصصان عفونی از ورود امیکرون به استان ابراز نگرانی می‌کنند و گفتند با توجه به مشاهده امیکرون در کشورهای همسایه، احتمال ورود این واریانت به مازندران زیاد است (ایسنا ۲۵آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۸۱نفر به کرونا مبتلا شدند. هم‌اکنون ۵۰۳تن بستری و ۱۴۱نفر در ICU می‌باشند و ۳۵تن با ونتیلاتور تنفس می‌کنند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۵آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۵آذر۱۴۰۰ (۱۶دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f34463ff-52e0-4cd8-80f8-3befbb121e97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات