728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۱هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۱هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است

 

  • وزارت بهداشت رژیم: ۳۳شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۹۵شهرستان نارنجی، ۲۲۰شهرستان زرد
  • دانشگاه پزشکی شیراز: با بستری شدن ۱۸۶بیمارجدید تعداد بستریهای استان به ۱۷۲۱نفر رسید. ۱۸۴نفر در ICU هستند
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: طی ۲۴ساعت گذشته ۷۰۸مورد جدید کرونا ثبت شده است. ۵شهر استان قرمز شده است
  • دانشگاه پزشکی مشهد: مراجعات سرپایی روزانه رشدی ۲۰درصدی داشته و به ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰نفر رسیده است
  • روزنامه حکومتی آرمان: خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها پیک جدید آغاز شده وضع تهران، کرج، تبریز و زنجان شکننده است زمان برای بازگشایی مدارس مناسب نیست.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه ۱۵آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۱هزار و ۴۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۵۳۸نفر، در اردبیل به ۵۸۷۰نفر، در اصفهان به ۳۲۱۵۵نفر، در تهران به ۱۱۰۵۵۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۵۳۰نفر، در خوزستان به ۲۸۸۲۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۳۱۶۵نفر، در فارس به ۱۷۳۴۰نفر، در قزوین به ۵۳۶۹نفر، در قم به ۱۲۸۳۰نفر، در گلستان به ۱۰۳۷۵نفر، در گیلان به ۱۶۴۳۰نفر، در مازندران به ۱۷۲۷۰نفر و در هرمزگان به ۷۸۸۰نفر رسیده است.

وزارت بهداشت رژیم با توجه به افزایش شهرهای قرمز اعلام کرد: «۳۳شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۹۵شهرستان نارنجی، ۲۲۰شهرستان زرد و ۱۰۰شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند (خبرگزاری نیروی قدس، ۱۵آبان۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «طی ۲۴ساعت گذشته ۷۰۸مورد جدید کرونا ثبت شده است. ۵شهر استان قرمز شده است. شهرهای سردشت، پیرانشهر، پلدشت، چایپاره و اشنویه در وضعیت قرمز، دو شهر سلماس و چالدران زرد و بقیه شهرهای استان نارنجی هستند. در حال حاضر ۱٠۱۲بیمار در بخشهای کرونایی بستری هستند» (ایسنا، ۱۵آبان۱۴۰۰)

در خراسان رضوی، دانشگاه پزشکی مشهد اعلام کرد: «مراجعات سرپایی روزانه به مراکز منتخب کرونا روند صعودی و رشدی ۲۰درصدی داشته است. میزان مراجعات روزانه به مراکز منتخب کرونا در حال حاضر بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰نفر است» (ایسنا، ۱۵آبان۱۴۰۰)

در مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: «بدون شک در حال پیشروی به سوی پیک ششم هستیم. شهرستانهای قرمز در این هفته از ۲۹به ۳۳مورد رسیده است، زنگ خطر پیک ششم به صدا در آمده است و این بیماری با کوچک‌ترین غفلت دوباره اوج می‌گیرد» (ایکنا، ۱۵آبان۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز با اشاره به افزایش بیماران بستری اعلام کرد: «با بستری ۱۸۶بیمارجدید هم‌اکنون در استان ۱۷۲۱نفر بستری هستند. از این تعداد ۱۸۴نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۵آبان۱۴۰۰).

روزنامه حکومتی آرمان امروز نوشت: «خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها پیک جدید کرونا آغاز شده است. برخلاف آنچه ادعا شده روند بستری در اکثر استانهای کشور نزولی است، افزایش شهرهای با وضعیت قرمز کرونا نگران‌کننده است. ۳۳نقطه شهری به وضعیت قرمز تغییر یافته‌اند و تعداد شهرهای قرمز با سرعت در حال افزایش است. اکنون زمان مناسبی برای بازگشایی مدارس و آغاز آموزش حضوری نیست. وضعیت شهرهای تهران، کرج، تبریز و زنجان شکننده و در آستانه تبدیل وضعیت به نارنجی قرار گرفته‌اند»

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۵ آبان۱۴۰۰ (۶نوامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7ba371b-1438-4c8c-a3cf-2349aacbdad3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات