728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۴هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۴هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است

 

  • توکلی: در روزهای آینده با روندی که می‌بینیم افزایش مبتلا خواهیم داشت
  • عضو کمیته علمی کرونا: هنوز احتمال بروز موج ششم وجود دارد.در برخی شهرها شاهدیم افزایش تعداد بیماران هستیم
  • دانشگاه پزشکی کردستان: شاهد تعداد بالای بستری شدگان کرونایی هستیم. اکنون ۸۳۹نفر بستری و ۸۷نفر در ICU هستند
  • دانشگاه پزشکی مشهد: زنگ خطر آغاز موج ششم کرونا در مشهد به صدا درآمده است
  • ستاد کرونا در کرمانشاه: با افزایش چشمگیر فوتیها مواجهیم و در شبانه روز گذشته ۱۵مورد فوتی قطعی کرونا داشته‌ایم
  • در گلستان: با افزایش تعداد بیماران بستری موج جدید این بیماری در استان شکل گرفته است.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۴ آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۶۴هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۱۴۳نفر، در البرز به ۱۳۷۰۳نفر، در اصفهان به ۳۱۶۲۰نفر، در تهران به ۱۰۸۸۶۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۰۱۵نفر، در خوزستان به ۲۸۴۸۵نفر، در سمنان به ۶۲۳۰نفر، در فارس به ۱۶۹۶۰نفر، در قم به ۱۲۷۰۵نفر، در کردستان به ۷۴۶۲نفر، در کرمانشاه به ۸۵۳۹نفر، در گلستان به ۱۰۲۶۵نفر، در گیلان به ۱۶۲۱۰نفر، در مازندران به ۱۷۰۹۰نفر، در مرکزی به ۸۴۹۳نفر و در همدان به ۸۶۷۸نفر رسیده است.

 

توکلی معاون ستاد کرونا در تهران گفت: «در حال حاضر بحث افزایش مبتلایان وجود دارد. وضعیت اپیدمی در روزهای آینده با روندی که می‌بینیم طبیعتاً افزایش مبتلا خواهیم داشت» (ایسنا ۴ آبان۱۴۰۰).

طبرسی، عضو کمیته علمی کرونا گفت: «هنوز احتمال بروز موج ششم وجود دارد. تعداد شهرهای قرمز در این هفته افزایش یافت. در برخی شهرهای خاص شاهدیم که تعداد موارد بیماری در حال افزایش است» (ایسنا ۴ آبان۱۴۰۰).

 

در کردستان، رئیس دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش بیماران جدید و بستری کرونا گفت: «شاهد تعداد بالای بستری شدگان کرونایی هستیم و اکنون ۸۳۹نفر بستری و ۸۷نفر در ICU بستری هستند. طی ۲۴ساعت گذشته ٣۵۵بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند در حال حاضر از ۱۰شهرستان در کردستان شاهد قرار گرفتن شهرستانهای سقز و بانه در وضعیت قرمز هستیم و مابقی شهرستانها غیر از سروآباد در وضعیت نارنجی هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۴ آبان ۱۴۰۰).

 

در خراسان رضوی، دانشگاه پزشکی مشهد اعلام کرد: «با توجه به افزایش شمار مراجعان سرپایی، می‌توان گفت که زنگ خطر آغاز موج ششم کرونا در مشهد به صدا درآمده است. در حال حاضر ۷۴۹بیمار بستری که ۱۷۸نفر از آنها در ICU هستند و روند کاهشی آمار فوتی‌های ناشی از کرونا متوقف شده است» (ایرنا ۴ آبان۱۴۰۰).

 

در کرمانشاه، سخنگوی ستاد کرونا با اشاره به افزایش چشمگیر فوتیهای کرونا در شبانه روز گذشته گفت: «طی شبانه روز گذشته ۱۵مورد فوتی قطعی ناشی از کرونا ثبت و ۱۶۶بیمار جدید بستری شدند» (ایسنا ۴ آبان۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۲۲۳بیمار جدید بستری شدند و هم‌اکنون ۱۶۶۰بیمار بستری هستند که از این تعداد ۲۰۲بیمار در ICU مراقبت‌های ویژه دریافت می‌کنند» (خبرگزاری نیروی قدس ۴ آبان۱۴۰۰).

 

در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۷۵بیمار جدید بستری و۲۱ نفر فوت شدند. در حال حاضر۱۵۹۸ بیمار بستری که ۲۷۹نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۴ آبان۱۴۰۰).

 

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۴ آبان۱۴۰۰ (۲۶ اکتبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1d30e1d-0a5b-43ad-bfd8-b4cf69d8b08b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات